הרשמה

E3: סיכום מסיבת העיתונאים של Ubisoft

The Crew, Rabbids Invasion, The Division ועוד

זאת לא היתה משימה פשוטה לעלות אחרי מיקרוסופט ו- EA  ועדיין להדהים את הצופים עם היכולות של הדור הבא והכרזות מפתיעות, ואכן מסיבת העיתונאים של Ubisoft היתה די פושרת – עד שהגיעו לסוף והראו "עוד משחק אחד קטן" שהצליח להפיל אותנו מהרגליים. אבל אנחנו מקדימים את עצמנו – אז מה היה לנו במסיבת העיתונאים של Ubisoft?

בתור התחלה, Ubisoft הציגה את המשחקים המתוכננים לדור הנוכחי. Splinter Cell Blacklist הוצג לקצרה והובטח כי מדובר במשחק הכי גדול בסדרה. אחריו הוצג Rayman Legends שנראה פשוט נהדר ומבטיח לקחת את יכולות הפלטפורמינג שלנו אל הקצה עם יותר מ- 120 מפות במגוון איזורים שונים ומשונים. הבא בתור היה Might Quest for Epic Loot, משחק הנותן לנו לבנות טירה מלאת מלכודות ותחבולות כדי למנוע מגנבים לשדוד לנו את האוצר, ובמקביל נותן לנו את האפשרות לשדוד כל טירה יריבה שנרצה, בנסיון לשדוד את האוצר החבוי בה. המשחק האחרון שהוצג לדור הנוכחי הוא South Park: The Stick of Truth, שנחשף עם טריילר קצר שדיבר על יכולת קרב עוצמתית הנקראת Nakasumi Fart. הטריילר לא נתן הרבה חוץ מצחוק טוב אבל כן הוכרז כי המשחק יגיע אלינו בתקופת החגים, בסמוך להשקת הקונסולות החדשות.

ואז הגענו לחלק המעניין יותר של האירוע, משחקי הדור הבא. הראשון שהוצג הוא משחק שידענו על קיומו אבל לא ידענו כלום על המשחק עצמו – The Crew? מדובר במשחק מירוצים חברתי שכמו כל משחקי המירוץ האחרים שהוצגו ב- E3 – מאפשר תנועה חלקה, מהירה ונוחה בין מצבי משחק יחיד, תחרותי או משותף. המשחק יעסוק בהפלת ארגון פשע בעל תאים בכל העולם וישים דגש על חוויה חברתית ומשותפת שהופכת את העולם לחי ונושם. המשחק מתיימר לארח את העולם "הגדול ביותר שנבנה" למשחק מירוצים ומתפרס על פני כל העולם עם כל סוג אקלים ותנאי נהיגה שאנחנו יכולים לתאר לעצמנו. נוכל לנהוג במכוניות ראלי או כביש ואף לעצב ולהתאים את הרכב עד לרמת החלקים הקטנים. בדמו הראו מצבי משחק לשחקן יחיד, משחק משותף בו "צוות" צריך להוריד אויב מבוקש ועוד משחק בו שני צוותים נלחמים ראש בראש.

בהמשך, ראינו את המשחק הכי מצופה של Ubisoft עד כה – Watch Dogs. נכון, ראינו כבר די הרבה חומרים ומידע על המשחק והפעם חשפו בפנינו את מערכת ה"מוסר" של המשחק: הצלחנו לתפוס איש המנהל סחר בנשים – האם נהרוג אותו או ניתן לשוטרים לטפל בו? הבחירה בידינו. הובטח לנו כי נשמע עוד מהמשחק במהלך הכנס ונגלה עוד הפתעות בהמשך.

אחרי כל הרצינות הזאת, Ubisoft עברו למשהו קצת יותר קליל – Just Dance 2014. המשחק ישתמש ביכולות המשופרות של גלאי התנועה בקונסולות החדשות ויאפשר משחק של עד 6 שחקנים בו זמנית, שלבי "במה" בהם יש רקדן ראשי ורקדני רקע ומצב מיקס שמאפשר לנו לעצב את זרימת המוזיקה לפי איך שאנחנו רוקדים ולהעביר בין שירים במהירות.

מקליל עברנו לפסיכי – הארנבונים המשוגעים חוזרים ב- Rabbids Invasion ובפעם הראשונה, אנחנו רואים איך ה- Xbox One ישלב בין חווית הצפיה לחווית המשחק. Rabbids Invasion יהיה למעשה תוכנית בערוץ ניקולודיאון, והתוכנית תכלול שורה של משימות אינטראקטיביות הכוללות הצבעה על המסך, תגובות מהירות ואפילו תחרות של מי צורח הכי חזק על המסך. הדמו הודגם עם ילדים אבל אנחנו חייבים להודות שהיינו מתים להיות במקומם.

משם חזרנו לטון יותר רציני עם Assassin's Creed IV: Black Flag. ראינו קדימון סינמטי ראשון וגם "סרטון משחקיות" שלא בדיוק הראה משחקיות אלא Cutscenes בגרפיקה של המשחק. מה שכן, הובטחו לנו דמואים נוספים שיוצגו בהמשך הכנס.

Trials – משחק האופנועים הברוטלי חוזר בשתי גרסאות שמשלימות אחת את השניה: Trials Fusion יגיע למחשב וקונסולות הדור הנוכחי והבא, ואילו Trials Frontier יגיע למכשירי המובייל. שני המשחקים ישמרו סטטיסטיקה ומידע אחד על השני, כאשר בגרסאת המובייל נוכל לנהל את החשבון שלנו ולעקוב אחר הישגים בקלות.

רגע לפני שמסיבת העיתונאים של Ubisoft נחתמה, עלו Massive Entertainment על הבמה והציגו כותר חדש לגמרי של Tom Clancy – סופר המתח שמזוהה עם משחקי Rainbow Six. המשחק החדש נקרא The Division – זהו משחק אקשן\תפקידים ברשת המתרחש בעולם פתוח ומודרני בו האנושות מוכה בוירוס וכל המערכות שבנינו במשך השנים – תשתיות, נפט, בורסה – הכל מתרסק כמו מגדל של קלפים. אנחנו נשחק בתור סוכנים חשאיים שתפקידם להציל את מה שנשאר מהאנושות. הדמו של המשחק הציג גרפיקה מרהיבה, ממשק מרשים וסגנון משחק טקטי במיוחד – כראוי למשחק הנושא את השם Tom Clancy. כמו הרבה משחקים שראינו היום, גם כאן נוכל לצרף שחקן שישתתף עם הטאבלט ויראה את שדה הקרב ממסוק במטרה לספק מודיעין ולסייע לסוכנים בשטח.

מה אתם חושבים על האירוע של Ubisoft? האם יש משחקים ששמתם עליהם עין כבר מעכשיו? 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:16 11.06.2013 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    The divison assassins creed black flag נראים כמשחקים ממש טובים, אני שם עין עליהם.

  2. 2

    11:53 11.06.2013 | ek355 ek355

    למה לוקח כל כך הרבה כדורים להרוג אנשים בdivision? עוד דבר שקצת מפריע לי זה הvoice acting,מדברים כאילו הם יושבים בבית קפה ואף אחד לא יורה עליהם..חוץ מזה נראה ממש יפה

  3. 3

    11:56 11.06.2013 | ek355 ek355

    אה לא משנה בקשר לvoice acting עכשיו הבנתי חחח

  4. 4

       | פורסם ע"י