הרשמה

E3: סיכום מסיבת העיתונאים של Sony

סוף סוף ראינו את ה- PlayStation 4, שיושק במחיר של 399$

אחרי 3 כוסות קפה ויותר מדי משקאות אנרגיה, הגיעה סוף סוף מסיבת העיתונאים של סוני, ומה אפשר להגיד – היה שווה לחכות! סוני הביאה את מסיבת העיתונאים המעניינת ביותר והצליחה לתת כל כך הרבה מכות למיקרוסופט שספק אם היא תצליח להתאושש מהן. מה שבטוח, מיקרוסופט תהיה חייבת להגיב בקרוב או שהמלחמה תיגמר עוד לפני שהיא התחילה. אבל בואו נתחיל מההתחלה:

התחילו עם ה- PS Vita וה- PS3. הראו טריילרים קצרים ל- The Last of Us, The Puppeteer, Beyond: Two Souls, Gran Turismo 6, Batman Origins ומשחק אחד חדש- Rain, משחק הרפתקאות אינדי בכיכוב ילד בלתי נראה, יגיע בסתיו 2013.

אחרי כל ההקדמות, הגיע הזמן לחשוף איך הקונסולה נראית – ובכן, העיצוב שלה נראה לנו די דומה לזה של ה- Xbox One אך קצת יותר משונן. אולי זאת השעה אבל זה נראה לנו כמו שתי PS2 מחוברות יחד. אומנם טרחו לשמור את הפרט הזה לסוף, אבל מחיר הקונסולה יהיה אטרקטיבי ביחס למתחרה– 399$ בלבד, בהשוואה ל- 499$ של ה- Xbox One. ומה בנוגע ל- PlayStation 3? בקרוב נוכל לקנות באנדל חדש שיכלול את הקונסולה, המשחק GTA V ואוזניות מעוצבות Razer Tiamat – כל זה ב- 300$. הבאנדל יהיה זמין החל מיציאת GTA V – ה-17 בספטמבר.

בתגובה להיצע הרחב שיש למיקרוסופט בגזרת הטלויזיה וקולנוע, סוני הכריזה שנוכל לצפות בכל התכנים של Sony Entertainment, כולל סדרת המופת Breaking Bad ("שובר שורות"). בנוסף הוכרז על שיתוף פעולה רחב עם Netflix ושירותים נוספים שלא מעניינים אף אחד מחוץ לארה"ב. מה שכן, ההזרמה תתאפשר בכל המכשירים תומכי PSN כולל ה- PS Vita, טאבלטים וסמארטפונים.

עכשיו התחלנו את החלק המעניין... המשחקים לדור הבא! הטריילר הראשון הציג משחק בלעדי חדש בסגנון סייבר-פאנק עם אקדחים מגניבים ואנשי זאב. המשחק נקרא The Order והוא בהחלט הצליח לסקרן אותנו.

אחריו הגיע Killzone Shadow Fall, עוד משחק בלעדי שהפציץ עם טריילר מרהיב וגדוש אקשן. המשחק יהיה זמין עם השקת הקונסולה.

הראו טריילר קצרצר ל- DriveClub, עוד כותר שיהיה זמין עם השקת הקונסולה ואף יהיה זמין בחינם למחזיקי חשבון PS+.

אחריו ראינו סוף סוף משחקיות מ- Infamous: Second Son והמשחק נראה מצוין. האפקטים של האש והעשן הפילו אותנו מהרגליים וזה נראה כמו כותר בלעדי נהדר עבור סוני. המשחק יגיע אלינו ברבע הראשון של 2014.

הראו טריילר קצרצר למשחק הפלטפורמה המקסים Knack, שקצת מחזיר אותנו לימי Crash Bandicoot העליזים.

אחד הטריילרים הכי מעניינים באירוע היה The Dark Sorcerer שהתחיל רציני אבל התברר כ... לא משנה, תראו בעצמכם. נשמע עוד על המשחק הזה (ואולי נבין על מה בכלל מדובר) בהמשך הכנס.

בשלב הזה הגענו למשחקי האינדי, וסוני הראתה לא מעט מהם. בתור התחלה הוצג המשחק Cloud Break מהיוצרים של Bastion.

משם הוכרזו עוד שורה ארוכה של משחקי אינדי שיהיו בלעדיים לקונסולת ב- PS4 כמו Don't Starve, Mercenary Kings, Octadad, ו- Oddworls New and Tasty – חידוש למשחק הראשון בסדרה עם תוכן חדש.

דיברו קצת על Diablo III והודיעו כי שחקני ה- PlayStation יקבלו חפצים בלעדיים.

חשבנו שראינו די הרבה דברים מעניינים עד עכשיו אבל המשחק הבא העיף אותנו מהכיסא – Square Enix התחילו עם טיזר מוזר והודיעו שהם בהחלט לא ידברו על Final Fantasy Versus XIII הידוע לשמצה, ואז עשו משהו הרבה יותר טוב – הראו לנו את Final Fantasy XV. אין צורך לומר שהמשחק נראה מרשים במיוחד כי אתם בטח צופים בזה עכשיו.

אחריו הכריזו בקצרה עוד משחק ששימח את המעריצים– Kingdom Hearts III. בנוסף, הודיעו כי Final Fantasy XIV יגיע בלעדית ל- PS3 ול- PS4.

אחרי שנרגענו מההופעה המפוצצת של Square Enix, הגיע הזמן ל- Assassin's Creed IV: Black Flag. אחרי ש- EA הראו לנו כמעט כלום, סוני חשפו בפנינו דמו שלם ומפורט שהראה לנו ג'ונגלים יפהפיים, קרב עמוס אדרנלין בין ספינות ואפילו יותר תשומת לב לפרטים הקטנים. לא נעים להגיד אבל הדמו לא פעל בקצב פריימים מוצלח והתרסק לפני שהספיקו לסיים אותו. פאדיחה.

עד היום ראינו די הרבה מ- Watch Dogs אבל הפעם קיבלנו מנה מרשימה של משחקיות שחשפה לא רק את הגרפיקה החזקה אלא את התנועה ברכבים וסירות וחלק מהאפשרויות שיהיו לנו בתור פורצי-על.

NBA2K14 הוכרז עם כוכב ה-NBA לברון ג'יימס.

אחריו הראו סרטון משחקיות של The Elder Scrolls Online ולמעשה הכריזו סופית שהמשחק יגיע ל- PS4. המשחק יגיע בקיץ 2014 עם בטא בלעדית לשחקני הפלייסטיישן.

עוד משחק בלעדי שהוצג לבסוף הוא Mad Max – משחק אקשן המבוסס על סדרת הסרטים והקומיקס.

בשלב הזה, סוני עשו הפסקה מהמשחקים כדי להודיע רשמית (ולדחוף את זה בפניהם של מיקרוסופט) שה- PlayStation 4 לא ידרוש שום חיבור לאינטרנט כדי לעבוד, ולא יטיל שום הגבלה על משחקים משומשים. בנוסף, הודיעו כי יורחבו ההטבות של בעלי חשבון PS+ וכי חשבון הפרימיום יעבור באופן חלק ל- PlayStation 4 ויחול בו זמנית על ה- PS Vita, PS3 ו- PS4.

בטכנולוגיית ההזרמה של Gaikai לא דובר הרבה אבל כן הכריזו כי נוכל לשחק באיכות קונסולה על מכשירים חכמים תומכים כמו טאבלטים או ה- PS Vita. סוני רומזים כי לא מדובר בטכנולוגיה שנוכל ליהנות ממנה עם השקת הקונסולה אלא בעתיד, כאשר שירותי הענן יתרחבו ויוכלו לספק את האיכות ביחד עם חווית משחק שוטפת.

המשחק האחרון שהוצג הוא גם אחד המשחקים הכי מצופים של הדור הבא – Destiny. סוף כל סוף ראינו משחקיות מהפרוייקט החדש של Bungie. ראינו קרבות, נשקים נדירים ואפילו "אירוע דינמי" שהפך מקבוצת קטנה לערימה של שחקנים הנאבקים נגד מתקפה מאסיבית.

אז זהו, מסיבות העיתונאים מאחורינו. עכשיו נשאר רק לחכות להכרזות הבאות וההפתעות שמחכות לנו ביומיים הנותרים של תערוכת הגיימינג הגדולה בעולם. ספרו לנו בתגובות - מה אתם חושבים על התערוכה? איזו מהקונסולות נראית לכם עדיפה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:32 11.06.2013 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    ה playstation 4 נראית כקונסולה מאוד מרהיבה, אני חושב שאישית אני הולך עליה.

  2. 2

    12:38 11.06.2013 | Stemro Stemro

    וואו נשמע אדיר. אולי כן הייתי צריך להשאר ער בשביל זה?

  3. 3

    13:04 11.06.2013 | Stemro Stemro

    בכל מקרה רציתי להגיד לכם שסיכומי מסיבות העיתונאים שלכם היו מעולים.

  4. 4

    13:30 11.06.2013 | guy1999 guy1999

    אהבתי מאוד את המבצע של הPS3, שבא עם GTA V ואוזניות Razer Tiamat, האוזניות עצמן עולות בסביבות ה200 דולר בחו"ל (950 בארץ) וGTA V ששווה גם 50 דולר בערך, מה שאומר שהמחיר של הקונסולה הוא בערך 50 דולר, חתיכת מבצע.

  5. 5

    14:14 11.06.2013 | R@ZoR R@ZoR

    הולי שיט.

    מישהו יודע כמה יעלה בקר נוסף לPS4?
    כמה יעלה משחק?
    האם אפשר לחבר עכבר ומקלדת?

  6. 6

    17:12 11.06.2013 | WarFox89 WarFox89

    תודה רבה וייגיימס וכל הכבוד על הסיכומים !!!
    לקח לי יותר משעה לקרוא (ולראות) את כל הסיכומים :(

  7. 7

    13:08 12.06.2013 | sagimi sagimi

    PS4 לפי הזמנה מוקדמת תעלה 3000 שקל בישראל... איזה באסה

  8. 8

       | פורסם ע"י