הרשמה

Valve מציגה: Steam Family Sharing

בקרוב נוכל לשתף את החברים באוסף המשחקים שלנו

Valve היא כנראה אחת החברות היחידות שבאמת פועלות למען הצרכנים (או לפחות עושה מאמצים כדי שנחשוב ככה). היום החברה הכריזה על התוכנית החדשה "Steam Family Sharing", שתאפשר לחברים קרובים ובני משפחה לשתף את תוכן משחקי ה-Steam שלהם.

החל משבוע הבא, הרשמת בטא תחל ובעצם תאפשר לשחקנים לחלוק את ספריית המשחקים עם מכרים, לזכות בהישגים מבוססי Steam ולהעביר את השמירות והגדרות התוכנה לשמירות ענן. כל האפשרויות האלה יתאפשרו ברגע ששחקנים "ישדכו" את המחשבים שלהם.

אנה סוויט (Anna Sweet), עובדת Valve אמרה: "הלקוחות שלנו הביעו את רצונם לגבי לחלוק את התוכן שלהם דיגיטלית בין חברים ובני משפחה, ממש כמו עותקים פיזיים של משחקים,ספרים, סרטי DVD, וכל סוג מדיה שונה שאפשר לחלוק. Family Sharing התחיל למען רצון המשתמשים".

ברגע שהמחשב מאושר, ספריית המשחקים הדיגיטלית של המשאיל תהיה זמינה לאחרים בעלי אישור לצורך הורדה ואפשרות לשחק. למרות ששימוש בו זמני של 2 משתמשים או יותר בתוכן אינו אפשרי, למשאיל התוכן תמיד תהיה את העדיפות לשחק ראשון. אם משתמש אחר מהמשאיל נמצא באמצע המשחק, ניתנת לו האפשרות להמשיך לשחק כמה דקות נוספות, לקנות את המשחק ולהמשיך לשחק ביחד או לצאת לגמרי מהמשחק.

רוצים ללמוד עוד פרטים ולהירשם לבטא? כל הפרטים בעמוד הרשמי באתר Steam.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י