הרשמה

הכירו את Brix II, מחשב גיימינג סופר-קומפקטי

מי אמר "קונסולת Steam" ולא קיבל?

בזמן שאנחנו עדיין מחכים ל-Valve שתכריז על הקונסולה הביתית שלה, ה-Steam Box המקורי, לא חסר יצרנים אחרים המסוגלים לתת לנו מיני-מחשב עם Steam ומערכת הפעלה מבוססת Linux לביצועים מקסימליים. למעשה, ל-Valve יש אינטרס לעבוד עם כמה שיותר יצרנים חיצוניים כדי שכל מחשב המיועד לטלויזיה יהיה בעצם "Steam Box". אם גם אתם מחפשים מחשב קטן ועוצמתי שיכול להידחף בין הממיר ל-PS3 ולאפשר לכם לשחק משחקי Steam (או כל משחק אחר לצורך העניין) על הטלויזיה, ייתכן וה-Brix II של חברת החומרה Gigabyte הוא הפתרון עבורכם.

מדובר במארז קומפקטי במיוחד שיכול להתאים על כף היד שלכם, אבל במקביל הוא גם עוצמתי למדי עם מעבד מסדרת Haswell החדשה של אינטל וכרטיס מסך מובנה מהסוג הכי טוב ועוצמתי שיש לאינטל להציע. אז נכון, זה לא ה-GeForce הכי מתקדם אבל לטענת החברה, כרטיס ה-Iris שיהיה על מחשבי ה-Brix II אמורים לתת את אותם הביצועים של ה-GeForce GT 650M. האמת? נשמע לנו הגיוני, שכן ה-650m הוא כרטיס מסך קומפקטי המיועד למחשבים ניידים.

בסקירה של אתר The Verge, הכתבים שיחקו ב-Dirt II וטענו שהמשחק נראה נהדר על 1080p. לטענת Gigabyte, המחשב הקומפקטי יוכל להריץ אפילו משחקים כמו Crysis 3 אך אל תצפו לשחק על הגדרות גדרפיות גבוהות. ה-Brix II יעלה כ-500$ (תלוי במפרט) ויגיע עם שקעי USB 3, HDMI, WiFi מובנה וכל שאר הדברים שאנחנו מצפים ממחשב נייד – חוץ מזיכרון קשיח, אותו נצטרך לספק בעצמנו. כמובן שנוכל לעבוד על כל מערכת הפעלה שנרצה אך Linux תאפשר למחשב להקצות יותר משאבים למשחקים ופחות למערכת ההפעלה התובענית. בסך הכל, נראה שמדובר בפתרון טוב עבור מי שנוסע הרבה או משחק בכמה מקומות שונים – בניגוד לקונסולות האמיתיות (גם אלה של הדור הבא), את ה-Brix II אפשר לשאת בתיק בקלות ולמרות הצורה המוזרה שלו, הוא שוקל פחות מרוב המחשבים הניידים וגם תופס פחות מקום.

מחשבי ה-Brix II יושקו לקהל הרחב בחודש דצמבר במגוון מחירים ומפרטים. אחת האופציות היותר יקרות יעלו לנו 700$ אך יכללו מקרן מובנה כדי שנקבל את חווית הגיימינג האולטימטיבית – כל מה שנצטרך זה קיר לבן ושלט. כרגע, תוכלו להסתפק בדגם ה-Brix הראשון שאמנם תופס יותר מקום אך זמין בטווח מחירים רחב ועם זכרון קשיח כלול.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י