הרשמה

Valve מציגה: השלט של Steam

החוליה האחרונה בחזון העל של Valve

Valve הכריזה אתמול על החלק השלישי והאחרון (בינתיים) בתוכנית שלה להביא את Steam אל הסלון שלנו. אז מה עוד נשאר ל-Valve להביא לנו חוץ ממערכת הפעלה חינמית ומחשבים שיהיו מיועדים ל-Steam ולטלויזיה שלנו? השלט, כמובן!

אם לשפוט לפי התמונות והקונספט שמתואר בעמוד ההכרזה הרשמי, ה-Steam Controller נראה כמו שלט המשחק הכי מקורי ומעניין שראינו מזה שנים, במיוחד לאור העובדה שמיקרוסופט וסוני בחרו ללכת על בטוח ולייצר שלטים כמעט זהים לגרסה הקודמת שלהם עבור קונסולות הדור הבא. את השלט נוכל לקנות על מנת להשלים את מערכת ה-Steam Machine שלנו, ולקבל את החוויה המלאה של מחשב-קונסולה המחובר לטלויזיה ואינו צריך עכבר ומקלדת אלא רק את השלט החדשני.

ה-Steam Controller יהיה מיועד למשחקים שעד כה לא התאימו לשלט משחק אלא לשילוב הותיק של עכבר ומקלדת. הוא יתמוך בכל כותר Steam שאי פעם יצא כולל משחקי אסטרטגיה, MMO ועוד ז'אנרים שבדרך כלל לא תומכים בשלט. בנוסף, הוא יהיה מיועד לשליטה נוחה יותר על מערכת ההפעלה SteamOS ויבטיח שנוכל לוותר סוף סוף על העכבר והמקלדת הישנים. במקום ג'ויסטיקים בצד אחד וכפתורי-פנים בצד שני, השלט של Steam מגיע עם שני משטחי-מגע עגולים. ביניהם, נמצא מסך מגע עם ארבע כפתורי הפנים המוכרים (A, B, X, Y). בצד האחורי של השלט אנחנו יכולים למצוא עוד שני משטחי מגע וארבעה כפתורי-כתף (R1, R2, L1, L2). בעמוד הרשמי אפשר למצוא תמונה של "סידור הכפתורים" למשחק Portal 2 ואנחנו חייבים לציין – זה נראה הרבה יותר נוח מהסידור הקיים על השלטים המסורתיים. כמובן שבשביל חוות דעת אמיתית על השלט נצטרך לחכות עוד זמן-מה, שכן לא הוזכר תאריך ההשקה בשלב הזה.

בשביל ליהנות מהשלט החדש או לפחות לנסות אותו קצת לפני כולם, תוכלו להירשם לתוכנית הבטא של Steam ולקוות שתהיו מבין 300 המשתמשים שיעלו בגורל. לא צריך לבצע הרשמה מיוחדת עבור השלט, אבל אם גם אתם רוצים להיכנס לרשימה, תצטרכו לבצע מספר פעולות פשוטות כמו צבירת עשרה חברים ושימוש ב-Big Picture Mode עם שלט משחק. את כל הפרטים תוכלו למצוא כאן ואת הפעולות תצטרכו לבצע עד ה-25 באוקטובר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י