הרשמה

סוני חוסמת תמונות עירום של אלן פייג' הוירטואלית

התביעה כבר בדרך?

כשהמשחק המצופה Beyond: Two Souls בכיכובה של השחקנית אלן פייג' (Ellen Page) יצא לאור החודש, היה ברור שהוא יעורר סקנדל אינטרנטי כזה או אחר. וכמו שעון, בדיוק שבועיים מתאריך ההשקה, סוני יצאה במבצע קצת אבוד מראש להעלים מהאינטרנט כל זכר לתמונות העירום המודלפות של אלן פייג' – או יותר נכון של ג'ודי הולמס, הדמות שהיא משחקת.

Beyond: Two Souls כולל כמה סצינות חושפניות אך המשחק עצמו אינו כולל את השחקנית בעירום מלא. אולם, משתמשים הצליחו לקבל גישה לפונקציית ה-Debug של המפתחים – מה שנתן להם שליטה מלאה על המצלמה ומבט מלא על דמותה של פייג' בחליפת יום ההולדת. התמונות הופצו ברשת ביומיים האחרונים וכעת סוני דורשת מאתרים להסיר את התמונות מ"סיבות חוקיות". אתר Eskimo Press היה אחד המקורות הראשונים שדיווחו על התופעה אך בשלב זה נראה שרוב הראיות לעירום הוירטואלי של פייג' מתחילות להיעלם מהרשת.

Heavy Rain, המשחק הקודם של המפתחת Quantic Dream, עורר גם הוא זעם ברשת לאחר שהאקרים הצליחו למצוא את גרסאת ה"מקלחת" של הדמות הראשית ולהתהלך איתה ערומה ברחבי המשחק. האם אנו יכולים לצפות מתביעה של פייג' מול סוני ו-Quantic Dream? למטה תוכלו לצפות בסצינת המקלחת המקורית.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:30 22.10.2013 | WarFox89 WarFox89

    איזה כוסית :P

  2. 2

       | פורסם ע"י