הרשמה

Call of Duty: Ghosts בפרסומת חדשה

אקשן, פיצוצים ואמינם

אתם מתחילים להתרגש? משחקי הדור הבא כבר כמעט נמצאים בהישג יד ועכשיו הגיע לשלב הסופי במסע ההייפ של Call of Duty: Ghosts – הפרסומת הטלויזיונית! בפחות מדקה אנו יכולים לראות הרבה אקשן ופיצוצים אבל מי שיצליח להתרכז ישים לב שהקדימון המחוכם חושף כמעט את כל מה שיש למשחק להציע – הכלבים שהפכו לחלק מהצוות, הקטעים בחלל וחשיפת העלילה האפוקליפטית, האווירות המגוונות שכוללות ג'ונגלים ואיזורים מתחת למים, ואפילו "פיזיקת הדגים" הידועה לשמצה.

אתמול גילינו שמארק רובין (Mark Rubin), מפיק המשחק, חושב שהקהל המרכזי של Call of Duty הם בכלל לא גיימרים, ולכל הפחות לא שחקני "הארדקור". הוא גם חושב שרוב שחקני CoD לא ממש משחקים בשום דבר אחר אך אין להם בעיה להשקיע שעות רבות על המשחק. הטענה הזו כנראה עצבנה כמה וכמה גיימרים שמצאו את עצמם נהנים מ-Call of Duty למרות שיש להם עוד משחקים לשחק בהם, אבל עם עובדות קשה להתווכח ונראה שהמשחק מותאם יותר לאנשים שהם "לא גיימרים".

Call of Duty: Ghosts יגיע אלינו ב-5 לנובמבר עבור ה-PC, Xbox 360, PS3 ו-Wii U, וגרסאות הדור-הבא יצטרפו בהמשך החודש עם השקת הקונסולות החדשות. האם הסדרה הותיקה תצליח לשמור על נתוני המכירות הגבוהים האופיניים לה, או שהפעם המתחרים יקחו את היתרון? ספרו לנו מה דעתכם בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:34 22.10.2013 | WarFox89 WarFox89

    "פרסומות חדשה" !?
    עיברית שפה קשה - תתקן ;)

  2. 2

       | פורסם ע"י