הרשמה

Blizzcon 2013 – הרחבה חדשה ל-WoW ועוד

World Of Warcraft עדיין יישאר משחק בתשלום

ביום שישי בכנס BlizzCon 2013, מנהל החברה מייק מורהיים (Mike Morhaime) דיבר והסביר על עתידה של Blizzard ואף שיחרר מידע על הרחבה נוספת ל-World Of Warcraft, העונה לשם Warlords of Draenor.

ההרחבה הנוספת תאפשר לשחקנים להעלות את הדמויות שלהם על רמה 100 ובנוסף תוסיף עוד מבוכים, פשיטות, מאות משימות חדשות ואת האפשרות לאבזר את הגריסונים(Garrisons) שלכם ותציג דמות חדשה. בנוגע לשמועות האם WoW יהפוך להיות משחק חינמי לגמרי, מורהיים השיב בשלילה. כיום ניתן לשחק במשחק בחינם עד רמה 20.

מורהיים פינה את הבמה לדסטין ברודר (Dustin Browder), סגן נשיא של StarCraft II וה-MOBA החדש של Blizzard: Heroes of the Storm. ברודר הסביר כי המשחק החדש הוא בעצם משחק מחווה ל-Blizzard המשלב בין הגיבורים והאויבים של הסטודיו במשחק אחד גדול. במשחק נוכל לצפות לחייל ה-Terran מ-StarCraft, דמות ה-Witch Doctor מ-Diablo III, ה-Lich King מ-Warcraft ועוד דמויות אהובות ממשחקי החברה. אנחנו היחידים שרוצים לראות במשחק את Olaf מ-Lost Vikings?

בנוסף לכך ברודר אמר שההרשמה לבטא של המשחק תהיה זמינה כבר היום ושחקנים יוכלו להתנסות במשחק בחודש הבא. גרסאות ל-iOS וה-Android יהיו זמינות עד אמצע שנת 2014. להרשמה ל-Beta של המשחק לחצו כאן.

בנוסף, נחשף גם מידע חדש על Reaper of Souls, ההרחבה המצופה ל-Diablo III שתנסה לתקן את המשחק ולרצות את מעריצי הסדרה שעדיין מחכים לחוויה שתעמוד ברמה של קודמיה. הוכרזו פיצ'רים חדשים עבור כל הפלטפורמות ופיצ'ר נוסף, ה-Avenger Kills, שהוכרז עבור גרסאת ה-PS4 בלבד. גרסאת ה-Ultimate Evil ל-PS4, תכלול את משחק הבסיס יחד עם ההרחבה החדשה ותגיע לאחר השקת Reaper of Souls במהלך 2014. כראוי ל-Blizzard, לא קיבלנו תאריך השקה יותר מצומצם מ"מתישהו ב-2014".

ולקינוח, אם גם אתם שמתם עין על משחק הקלפים החינמי Hearthstone שנמצא כרגע בבטא סגורה, תשמחו לדעת שהמשחק יכנס לבטא פתוחה במהלך החודש הבא ויקבל גרסאות iOS ואנדרואיד בחצי השני של 2014.

למטה תוכלו לראות את הטריילר החדש להרחבה Warlords of Draenor.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י