הרשמה

Diablo III: Reaper of Souls – כל הפרטים מ-Blizzcon 2013

טריילרים חדשים, פיצ'רים משני-משחק וגרסה משופרת ל-PS4

מעריצי סדרת Diablo III חיכו יותר מ-10 שנים בין השקת המשחק השני בסדרה למשחק השלישי, ורובם עדיין מחכים ש-Diablo III יהפוך למשחק שהם מצפים לו במקום חוויה "לא מספיק טובה". למרבה המזל, Blizzard יודעת להקשיב למעריצים שלה ואנחנו יכולים לצפות לשינויים מרחיקי-לכת ב-Diablo III במהלך השנה הבאה עם השקת ההרחבה Reaper of Souls.

במהלך כנס Blizzcon 2013 שנערך בסוף השבוע, חברת Blizzard  נתנה לנו שטף של מידע חדש על ההרחבה והתכנים שהיא תוסיף למשחק. חוץ מדמות חדשה, פרק חדש בעלילה, יכולות ואויבים חדשים, יש עוד כמה תוספות שהמעריצים ישמחו לשמוע עליהן: אחד הדברים החשובים ביותר שיתווספו למשחק זה מצב משחק חדש הנקרא Adventure Mode. מצב זה ישלח אותנו למשימות ממוקדות כנגד קבוצת אויבים קשוחות במיוחד, ועל משימות אלה נקבל בונוסים שמנים של כסף ונסיון. במהלך המשימות נצטרך להשיג חפץ מסוים, להרוג אויב מסוים או לנקות איזורים שורצי-מפלצות. על ידי השלמת משימות, נוכל לקבל גישה לעולמות ה-Nephalem Rifts – איזורים קשים באופן קיצוני שהשלמתם תוכל לזכות אותנו באוצרות שתמיד חלמנו עליהם.

השנה יצאה גרסאת הקונסולות ל-Diablo III ובהמשך נוכל לחוות את המשחק גם על ה-PS4 עם גרסאת ה-Ultimate Evil שתכלול את המשחק וההרחבה. גרסאת ה-PS4 תקבל כמה פיצ'רים בלעדיים כמו היכולת לשלוח חפצים לחברים דרך כפתור ה-Share ועוד תכונה מעניינת שנקראת Avenger Kills, או "הריגת נקמה". בעזרת הפיצ'ר הזה, נוכל לנקום את מות חברינו על ידי חיסול המפלצת שהרגה אותם. לעתים, המפלצות האלה אף "יפרצו" למשחק שלנו ואנו נראה על המסך הודעת "המפלצת שהרגה את החבר שלך יצאה לצוד אותך". אם יש לכם גרסאת PS3, תשמחו לדעת שתהיה לכם אפשרות להעביר את השמירה מה-PS3 ל-PS4, אך תוכלו לנצל את ההזדמנות רק פעם אחת ולאחר מכן הדמות תעבור לצמיתות ל-PS4 שלכם.

Diablo III: Reaper of Souls יגיע אלינו במהלך 2014 עבור המחשב, PS3, Xbox 360 ו-PS4. למטה תוכלו לראות את טריילר הפיצ'רים ועוד סרטון משחקיות על ה-PS4.

הפיצ'רים החדשים של Reaper of Souls:

משחקיות על ה-PS4:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י