הרשמה

ההרחבה של Diablo 3 תגיע לבטא מורחבת בקרוב

3,000 השחקנים הפעילים ביותר בעולם יזכו בגישה ל-Reaper of Souls

אם גם אתם התאכזבתם קשות אחרי שקניתם את Diablo 3 והבנתם שהוא פשוט "לא זה", אולי תרצו לתת למשחק עוד הזדמנות עם ההרחבה המתוכננת Reaper of Souls. עם ההרחבה יגיעו לא רק תוספות תוכן אלא גם שינויים קיצוניים במנגנוני המשחק, כמו סגירת ה-Auction House ומהפך למערכת השלל. אפילו הדמות האהובה ביותר על שחקני Diablo הותיקים – "מלך הפרות", חוזר למשחק ב"שלב פרות" חדש.

השבוע, Blizzard הכריזה כי Reaper of Souls יכנס לשלב "בטא מורחבת" בקרוב, והרבה לפני הזמן. "בעבר, משתתפים בשלב הספציפי הזה של הבטא כללו רק חברים ומשפחה של עובדי Blizzard. אבל עם Reaper of Souls, החלטנו לשנות את הטרנד ולהרחיב את ההזמנות למקורות מדיה מועדפים וחברי מפתח בקהילת Blizzard", כך נכתב בפוסט בפורום הרשמי. "אנחנו גם מזמינים 3,000 משחקני Diablo 3 הפעילים ביותר ברחבי העולם שניגשו לבטא דרך האתר – דרך שמעולם לא עשינו בשלב הזה של הבטא!"

רוצים לנסות את מזלכם בבטא? היכנסו לחשבון ה-Battle.net שלכם, פתחו את תפריט "Games & Codes" ולחצו על "Beta Profile Settings". אחרי שהגעתם לעמוד ההרשמה, סמנו את Diablo 3 וקוו לטוב. מי יודע? אולי עד סוף השנה יזדמן לכם לנסות את Diablo 3: Reaper of Souls בעצמכם.

Reaper of Souls צפוי לצאת במהלך 2014 עבור ה-PC, Xbox 360, PS3 ו- PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י