הרשמה

שמועה: נחשף המפרט לקונסולה הבאה של נינטנדו

חומרה ברמה של ה-Xbox One וה-PS4

אחרי הדיווחים בשבוע שעבר על כך שינטנדו זונחת את ה-Wii U ועוברת לפיתוח קונסולה חדשה לגמרי, היום צצה שמועה חדשה ומפורטת להפליא יחד עם המפרט המלא של הקונסולה המסתורית. לאתר GamingRealm הגיע מידע ממקור אנונימי שחשף את החומרה לקונסולה הביתית והקונסולה הניידת הנמצאות בפיתוח כיום בנינטנדו. אם המפרטים אמיתיים, הם מצביעים על כך שנינטנדו מתכוונת לעזוב סוף סוף את השוק הצעיר וללכת ראש בראש עם מיקרוסופט וסוני.

הקונסולה הניידת (שם קוד: FUSION DS)

מעבד: ARMv8-A Cortex-A53

כרטיס מסך: דגם מותאם אישית של Adreno 420 ,AMD

זכרון: 3 ג'יגה RAM (מתוכם 2 מוקצים למשחקים ועוד 1 למערכת ההפעלה), זכרון פנימי של 16 ג'יגה וחריץ הרחבה SDHC עם תמיכה בכרטיסים עד 128 ג'יגה.

מסך: שני מסכי מגע 5' ברזולוציה 960x640

עיצוב: תכנון קומפקטי בו המסך השני "נשלף" כדי לפתוח את הקונסולה. מחליף את עיצוב ה"ציר" של קונסולות ה-DS הקודמות.

כפתורים: ארבעה כפתורי-פנים (A,B,X,Y), ארבעה כפתורים אחוריים (R1, R2, L1, L2), משטח חצים (D-Pad) ושני ג'ויסטיקים.

פיצ'רים: קורא טביעות אצבע עם מודד דופק, מנועי רטט, שתי מצלמות, מנועי ג'ירוסקופ\האצה (כמו שיש בסמארטפונים), חריץ למשחקי 3DS, כרטיס Bluetooth, שבב GPS, רמקולים ומיקרופון.

הקונסולה הביתית (שם קוד Fusion Terminal)

מעבד: דגם מותאם אישית של IBM עם 8 ליבות, 2.2 Ghz

מעבד משני: דגם מותאם אישית של IBM עם 3 ליבות, 1.24 Ghz

כרטיס מסך: דגם מותאם אישית Radeon HD RX 200

זכרון: 4 ג'יגה RAM של זכרון DDR4 ועוד 2 של זכרון DDR3

שלט: תומך בשלטי Wii U ובקונסולות ה-DS החדשות

דגמים: הדגם עם כונן הדיסקים וחריץ למשחקי 3DS יגיע עם 60 ג'יגה של זכרון קשיח, ואילו הדגם חסר הדיסק יגיע עם 300 ג'יגה של זכרון קשיח.

פיצ'רים: כרטיס Bluetooth, כרטיס רשת, משטח הטענה עם תמיכה של עד 4 שלטי Wii U\קונסולות DS, שני שקעי USB 3.0 ושקע HDMI עם תמיכה ברזולוציית 4K.

כמו שאפשר לראות, שתי הקונסולות לא ימציאו את הגלגל מחדש אלא יתפקדו בתור גרסאות משופרות של ה-3DS וה-Wii U עם חומרה חזקה יותר שתוכל להריץ משחקים ברמה הגרפית של ה-Xbox One או ה-PS4, או ברמה של ה-Vita במקרה של הקונסולה הניידת. הקונסולה הביתית תתמוך במשחקי Wii U ושלטי Wii U כך שקונים מאוכזבים יוכלו לשדרג ל-Fusion, לחסוך את ההוצאה על שלטים ולשכוח שה-Wii U היה קיים בכלל. החומרה העוצמתית תעזור לה להחזיר את שיתופי הפעולה עם מפתחי צד-שלישי ולהביא משחקים שיוצאים גם על ה-Xbox One וה-PS4, מה שיהפוך את סצינת קונסולות הדור-הבא להרבה, הרבה יותר מעניינת.

מה אתם חושבים על המפרטים? האם נינטנדו תצליח לשבות אותנו בחזרה עם שתי הקונסולות העוצמתיות הללו?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:57 21.01.2014 | Wan7ed Wan7ed

    "מה אתם חושבים על המפרטים? האם נינטנדו תצליח לשבות אותנו בחזרה עם שתי הקונסולות העוצמתיות הללו?"

    לא. בעוד שה-PSN של סוני צמצמה את הפער מה-Live המצויין של מייקרוסופט, אני לא רואה איך נינטנדו יכולה לעשות דבר כזה. האסטרטגיה שלהם מאז ה-wii; היא להשקיע כמה שפחות כסף על חומרה ושירותי מוסף ולהמר על גימיק כזה או אחר. מהלך שהיה טוב לטווח הקצר, אבל גרוע מאוד לטווח הארוך- היא איבדה את אמון הגיימרים.
    נינטנדו תעשה טובה לכולם אם היא תפרוש מתחום החומרה, ותעבור לייצור משחקים לכלל הפלטפורמות... היא תעשה ערימות של כסף וכלל הגיימרים יהנו ממשחקים מעולים.

    מצד שני ירידה של שחקן בשוק הקונסולות יפגע בתחרות העזה... ואם נאמין לסטטיסטיקות ולחוקי מאקרו כלכלה- פחות תחרות-> פגיעה בצרכן.

  2. 2

    22:13 21.01.2014 | pewdiepie pewdiepie

    אני באופן אישי חושב שנינטנדו צריכה לעשות משחקים בלעדיים טובים ברמה של היילו,גוד אוף וור וכדומה....מקווה שתצא גם בישראל(כי בארץ יש רק מהחברה ווי,ווי יו שלא בא מהשקה רשמית).

  3. 3

    23:04 21.01.2014 | MoonKnight MoonKnight

    רק 2 תגובות וכבר המון חוסר ידע במשחקים . אם אתם מחפשים גראפיקה יפה , לכו למקום אחר . איזה מין "גיימרים" אתם בדיוק?

    יש מעט מאוד משחקים לPSVITA שקרובים אפילו לרמה של המשחקים ל3DS מבחינת העומק במשחקיות או בחדשנות בדרך בה אתה משחק .רק בשנה האחרונה יצאו ל3DS ZELDA : IN BETWEEN WORLDS , POKEMON X Y , FIRE EMBELM , LUIGIS MANSION : NEW MOON משחקים חדשים מסדרת לייטון , פוניקס רייט ועוד מלא דברים שהמבקרים והשחקנים עצמם (שזה מה שהכי חשוב) משבחים .

    בכל מקרה , בתור בעל 3DS כבר 3 שנים אני לא אוהב את העובדה שאצטרך להשתדרג אחריי כל הזמן שביליתי עם המכשיר שלי . ואעשה את זה רק אם יהיה משהו שבאמת יהיה שווה את זה (כמו משחק הפוקימון החדש שיש שמועות עליו) עד אז אני אהנה ממנו עד תום .

  4. 4

    08:37 22.01.2014 | Hollow Hollow

    מדהים איך תגובה מספר 1 ו2 מראים את חוסר האינטליגנציה שלהם בכול מה שקשור במשחקים עדיף לכם לחזור לשחק COD נינטנדו היא עדין החברה היחידה שמשקיעה במשחקים בעלילה ובגיימפלי ומראה שגרפיקה זה לא הכול במשחקים זה משהו שכנראה הילדי גרפיקה של היום לא יבינו

  5. 5

    09:45 22.01.2014 | sagimi sagimi

    nitendo, שיתמקדו בליצור משחקים בעיקר וקנסולות נידות.

  6. 6

    09:51 22.01.2014 | Wan7ed Wan7ed

    יפה שאתה שולל את האינטליגנציה שלי במשחקים (זה העביר את הנקודה שלך בצורה מדהימה).

    מה שקורה בפועל (בעולם האמיתי לצורך העניין), אם אתה לא ילד קטן או מעריץ של נינטנדו, אין לך מה לחפש ב-WiiU. אין משחקי צד ג' (עיקר המשחקים הטובים בשוק), אין שירותי מוסף, הטכנולוגיה עתיקה והעתיד מנבא רעות.

    באשר לי... אני בן 26. אני מעדיף את המשחקים שלי קצת יותר בוגרים. דונקי קונג, מריו, זלדה... פלטפורמרים מצוינים, אבל אני כבר לא מתחבר לז'אנר (אולי מידי פעם לגוון זה נחמד).
    אני מעדיף לרוץ על משחקים מודרנים כמו The last of us או סתם GTA5.

    בנוגע לקונסולות הניידות- לא נכנס לוויכוח כי אין לי ולא תיהיה לי אחת כזאת.

  7. 7

       | פורסם ע"י