הרשמה

נשיא נינטנדו מדבר על הקונסולות החדשות

שילוב בין הקונסולות, יותר משחקים ממפתחי צד שלישי וחומרה חזקה יותר

נשיא חברת נינטנדו, סטורו איווטה(Satoru Iwata), דיבר על העתיד של החברה והתפתחות הקונסולות של החברה. המטרה היא ליצור פלטפורמה שתגשר בין המכשירים הנייחים והניידים של החברה. ההודעה מגיעה מצד חברת נינטנדו כחלק ממסמך למשקיעים של החברה, ונועדה בעיקר להרגיע ולהבהיר כי היא נמצאת בדרך חדשה.

במהלך המסמך איווטה ציין שהחברה מיזגה את חטיבת הקונסולות הביתיות וחטיבת הקונסולות הניידות לאחת, תחת השגחתו של גניו טקדה(Genyo Takeda), שעד כה היה מנהל בכיר בחברה. איווטה הסביר שלאחר המהלך נינטנדו יכלה למזג בין ה-Wii U וה-3DS. לפי דבריו של איווטה היגע הזמן לעבור אל ארכיטקטורה יותר מוכרת. "אני חושב שתחת המצב הקיים כרגע, אנחנו צריכים להשקיע בזה פחות. במחשבה לאחור, למרות שאת המעבר נוכל להתחיל עם המערכת החדשה, יהיה חשוב לנו לקחת את כל היתרונות שעשינו עם הבנייה של ה-Wii U.

"כמובן שאנחנו לא הולכים להשתמש באותה מערכת בדיוק שבה השתמשנו ל-Wii U, אבל אנחנו הולכים ליצור מערכת שתוכל לשאוב מהמערכת של ה-Wii U. ברגע שזה יקרה, קונסולות ביתיות וניידות לא יהיו כל כך שונות, והן בעצם יהפכו לאחיות". אחד הדברים החשובים שאיווטה התייחס אליהם הוא שבעתיד הם הולכים לדאוג לכך שיהיה היצע גדול יותר של משחקים ולהרחיב את הספריה שלהם לחברות צד שלישי שיעבדו על כותרים בשביל הקונסולה. בשביל לעשות זאת, הם יהיו חייבים לספק קונסולה עם חומרה דומה ל-Xbox One וה-PS4.

האם סוף סוף נינטנדו תכנס לזירה עם קונסולה שתוכל לעמוד מבחינת חומרה עם ה-Playstation 4 וה-Xbox One? לפי המפרט שנחשף בחודש שעבר, יכול מאוד להיות שהיורשת של ה-Wii U תהיה עוצמתית יותר משתי הענקיות. כמעט בלתי נתפס כשחושבים על זה, אבל זה כנראה יהיה המהלך הטוב ביותר אם נינטנדו רוצה להחזיר אליה את הגיימרים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:37 06.02.2014 | Idanrox124 Idanrox124

    נינטנדו. די. עם. המשחקים. המשוחזרים. משנות. השמונים. תתרכזו. בכותרים. חדשים.

  2. 2

    23:17 06.02.2014 | Hollow Hollow

    אני מצדיק את 1 רק שאני אומר את אותו הדבר על מיקרסופט וסוני נמאס כבר מHALO וAC וCOD וGOW מתי כבר תתחילו להוציא משחקים חדשים שהם לא רק על גרפיקה ויש בהם גם עלילה ומשחקיות ברמה של המשחקים של נינטנדו

  3. 3

       | פורסם ע"י