הרשמה

צפו בקדימון הראשון של Assassin's Creed V

ויוה לה רבולושן!

זוכרים את התמונות המוזרות שפירסמנו שבוע שעבר מתוך המשחק הבא של Assassin's Creed? באותו זמן לא היתה לנו שום דרך לדעת שהחומרים אכן אמיתיים ומגיעים מהמשחק המדובר, אבל עבור מי שעוקב אחר משחקי הסדרה ומשחקי Ubisoft בכלל, שום דבר מזה לא היה מפתיע: לא המידע ובטח שלא עצם ההדלפה.

גם Assassin's Creed IV נחשף על ידי הדלפות עם מידע, תמונות וטריילרים הרבה לפני שהמפתחת היתה מוכנה לכך, וכעת זה קורה עם AC V בדיוק באותה הצורה. טוב, לא בדיוק באותה צורה: הפעם Ubisoft החליטה לזרום עם ההדלפה ואישרה את כל הפרטים שהודלפו עד כה: המשחק, שנקרא כרגע Unity (שם זמני), יתרחש בפריז בזמן המהפכה הצרפתית (המאה ה-18) - תקופה בה "האדם הקטן" מתחיל להתקומם אל מול תנאי העבודה והמחיה הקשים שהגיעו בעקבות המהפכה התעשייתית. בנוסף, שוחרר טיזר קטן שחוזר למקורות של המשחק הראשון - המתנקש שלנו חוזה בהוצאה להורג ומחליט לעשות משהו בנידון.

"אנו עובדים על AC החדש במשך יותר משלוש שנים ולמרות שלא היינו לגמרי מוכנים להראות לכם את החזון המלא שלנו ל-AC עבור הדור-הבא בלבד, נראה ש-Abstergo מנסים לכפות את ידינו", נמסר מ-Ubisoft.

Assassin's Creed הבא צפוי להגיע אלינו בהמשך השנה, כנראה באיזור חודש נובמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:22 23.03.2014 | Hollow Hollow

    יאללה כבר נמאס מAssassin's Creed זה הפך להיות הCOD של יוביסופט

  2. 2

    12:56 23.03.2014 | ek355 ek355

    לגמרי, אססין קריד 2 היה אחד המשחקים הכי טובים שנעשו, משם רק הלך והתחרבן. הסיבה היחידה שזה עוד נראה לי מעניין זה בגלל המהפכה הצרפתית, רק שלא יהיה את השטויות עם הספינות. לקודם עם הפיראטים בכלל לא התקרבתי..

  3. 3

    14:40 23.03.2014 | Shalev402 Shalev402

    שיפרו את הגרפייקה הגרפייקה נראת מצויינת

  4. 4

       | פורסם ע"י