הרשמה

דיווח: סוני תשיק סדרות מקור עבור ה-PS

הולכת בעקבות מיקרוסופט אל תכני הבידור

עוד מרגע ההכרזות הראשונות בשנה שעברה, שתי הקונסולות החדשות תפסו לעצמן נישה קצת שונה: ה-PS4 של סוני התמקדה בגיימינג והחוויות הקשורות למשחקים כמו תכונות חברתיות, ואילו ה-Xbox One של מיקרוסופט התמקדה דווקא המונח הרחב יותר, "בידור", ונגעה פחות במשחקים ויותר בשיתופי פעולה עם רשתות טלויזיה וסדרות מקור מצופות כמו סדרת Halo שמגיעה אלינו מסטיבן ספילברג.

כעת, נראה שגם סוני רוצה חתיכה מעוגת ה"בידור" והחליטה שגם היא תיצור סדרות מקור שיהיו מיועדות עבור קונסולות הפלייסטיישן השונות. למעשה, המעבר של סוני אל חזית הטלויזיה הוא מאוד הגיוני מאחר ואולפני סוני העולמיים יוצרים לא מעט סדרות, סרטים ותכנים מקוריים גם בלי קשר לפלייסטיישן. לפי ה-Wall Street Journal, סוני מעוניינת להרחיב את הביקוש ל-PS4 מעבר למשחקים בלבד ולהתחיל את הפריצה עם סדרה חדשה על, איך לא, אנשים עם כוחות מיוחדים.

הסדרה, שנקראת פשוט "כוחות" ("Powers"), תהיה סדרת אקשן\דרמה עם פרקים של שעה ותופק על ידי אולפני הטלויזיה של סוני. "Powers" תתמקד בבלש שחוקר פשעים הנוגעים לאנשים עם כוחות מיוחדים, ותהיה זמינה בתור התחלה אך ורק בארה"ב כחלק מה-PS Network. לא ידוע אם הסדרה תהיה בתשלום או אם היא תהיה קשורה לאחד מזכיונות המשחקים של סוני (כמו למשל Infamous שיכולה להתאים בול לנושא של כוחות על טבעיים), אך הצפיה בפרק תהיה דרך הזרמה (כמו שצופים ב-Netflix או YouTube) ולא דרך הורדה מלאה של הפרק. בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר סדרות מרשתות לא צפויות כמו "בית הקלפים" שהופקה על ידי Netflix וכמובן הפרוייקטים הצפויים של המתחרה מיקרוסופט כמו Halo: הסדרה שהזכרנו מקודם ו-Quantum Break שיושק בתור הכלאה בין סדרה למשחק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י