הרשמה

רשמי: משחקי Metro מגיעים לדור הבא

Deep Silver אישרה את קיומו של Metro Redux - שני המשחקים הקודמים בחבילה אחת

[עדכון]: Deep Silver הגיעה על השמועה לאתר VG247 ואמרה כי Metro Redux הוא אכן אמיתי, אבל התמונות שהופצו מגיעות ממצגת מאוד ישנה ולא-עדכנית של הפרוייקט. בנוסף, הם הבטיחו הכרזה רשמית לפני חודש יוני. "אנחנו חושבים שהפרוייקט האמיתי הוא הרבה יותר מלהיב מהחומר המיושן שדלף, ואנחנו מתים לחלוק את זה אתכם. פשוט לא עכשיו."

[הכתבה המקורית]:

מאז השקת ה-Xbox One וה-PS4 בנובמבר האחרון אנחנו רואים טרנד הולך וגובר של השקות מחודשות מהדור הקודם לדור הנוכחי. כבר שנים שמשחקי הקונסולות נראים משמעותית פחות טוב מגרסאות המחשב, וחידוש המשחקים זאת עסקה רווחית לשני הצדדים: המפיצות עושות קופה על עבודה מינימלית, והגיימרים זוכים ליהנות ממשחקים ברמה גרפית גבוהה יותר. קשה להגיד שהגיימרים תמיד מרוויחים, כמו למשל עם פרשת המחיר המלא של Tomb Raider, אבל על המשחק הבא יהיה לכם מאוד קשה לוותר.

לפי שתי תמונות מפלילות שפורסמו באתר איטלקי ומאז הוסרו, משחקי Metro 2033 המצוינים יאוחדו לחבילה אחת ויושקו ל-Xbox One ול-PS4 בתור Metro Redux. החבילה האטרקטיבית תכלול את Metro 2033 ואת Metro: Last Light יחד עם כל תכני ה-DLC שיצאו עד כה למשחק, פסקול המשחק וכמובן גרפיקה משופרת על הקונסולות. משחקי Metro 2033 הם שניים ממשחקי היריות הטובים יותר של השנים האחרונות, וכוללים לא רק גרפיקה מרהיבה (שעד היום מיצתה את הפוטנציאל רק על המחשב) אלא עלילה חזקה ואווירה קריפית במיוחד.

המפתחת 4A והמפיצה Deep Silver עדיין לא הגיבו לשמועה אז צפו להכרזה רשמית בקרוב. Metro Redux צפוי להגיע ל-PC, Xbox One ו-PS4 בתאריך לא ידוע.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:41 31.03.2014 | adartzt12 adartzt12

    רק שיעשו ניצול משאבים יותר טוב למנוע הגראפי

  2. 2

       | פורסם ע"י