הרשמה

המוד הזה הופך את Watch Dogs למרהיב על ה-PC

ביצועים שבעלי קונסולות יכולים רק לחלום עליהם

אם גם לכם יש מחשב גיימינג מפלצתי ותחביב להוכיח לבעלי הקונסולות שאין על הגרפיקה ב-PC, הנה המוד שיהפוך את העותק שלכם של Watch Dogs לפלא גרפי של ממש. הכל התחיל עם הטענות כי Watch Dogs עבר "שנמוך" של הגרפיקה מאז ההצגה הראשונה בכנס E3 2012, ואכן קשה להתווכח עם הטענות האלה - בייחוד על קונסולות הדור הבא. 

אך לאחר השקת המשחק, משתמשים חטטנים במיוחד גילו פיצ'רים חבויים בתוך הקוד של Watch Dogs, המאפשרים רמת גרפיקה וביצועים הרבה יותר גבוהה. אז למה ה"מוד" הזה לא נפתח לקהל הרחב? ההערכות הן שהמפתחים רצו לשמור את רמת הגרפיקה דומה על פני המחשב וקונסולות הדור הבא (Xbox One ו-PS4), בלי לתת את היתרון הגרפי הראוי למחשב.

אם גם אתם רוצים לחוות את Watch Dogs עם רמת הגרפיקה הגבוהה והמרהיבה ביותר, תוכלו להוריד את מוד TheWorse. מן הסתם, המוד לא נתמך על ידי Ubisoft ומפתחי המשחק אך מבוסס על שיפורים גרפיים שנמצאו בקוד המקורי - מה שהופך אותו ליותר ממוד רגיל. למעשה, המוד הזה מאפשר לכם לחוות את המשחק כפי שיוצרי המשחק התכוונו במקור, ללא הגבלות שהתווספו מאוחר יותר.

למטה תוכלו לראות סרטון משחקיות עם המוד, ואם אתם חושבים שהמחשב שלכם יכול להתמודד עם זה - כדאי לנסות אותו, רצוי עם חובב קונסולות לידכם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י