הרשמה

Battlefield Hardline נדחה ל-2015

Visceral צריכה עוד זמן לללטש ולשפר את המשחק

אם חיכיתם בקוצר רוח להיכנס לעולם השוטרים וגנבים של Battlefield Hardline השנה, מצטערים לאכזב אך כותר היריות המצופה נדחה מאוקטובר הקרוב למועד לא ידוע ב-2015. בפוסט מפורט בבלוג של Battlefield, סמנכ"ל DICE הסביר כי יש כמה סיבות לדחיה, והבהיר כי ההחלטה נלקחה לאחר הפידבקים על גרסאת הבטא. זה לא סוד ששחקני Battlefield לא ממש התרשמו מ-Hardline וקראו לו "מוד של Battlefield 4". כעת, המפתחת Visceral רוצה לקחת את Hardline כמה צעדים קדימה ולהפוך אותו לחדשני ושונה ממה שהכרנו עד היום ביקום Battlefield. המפתחים צריכים עוד זמן לעבוד על רכיבי המולטיפלייר והעלילה לשחקן יחיד, ולהגיע למצב בו המשחק הרבה יותר יציב בכל הנוגע לבאגים ובעיות בשרתים.

"הפידבק שלכם גרם לנו להתחיל לחשוב על עוד אפשרויות ודרכים בהן אנו יכולים לדחוף את החדשנות של Hardline קדימה ולהפוך את המשחק לאפילו טוב יותר. ככל שחשבנו יותר על הרעיונות האלה, ככה ידענו שאנחנו חייבים להכניס אותם למשחק שכולכם תשחקו. אולם, היתה רק בעיה אחת. היינו צריכים עוד זמן. זמן שלא היה לנו אם היינו מחליטים להתקדם עם תאריך היציאה של עוד כחודשיים מהיום", נכתב בבלוג.

הפוסט דיבר בקצרה גם על Battlefield 4, והבהיר ש-DICE ממשיכה לעבוד על המשחק ולפתח את חבילת ההרחבה האחרונה, Final Stand, שתושק בהמשך השנה. חבילת ההרחבה Dragon's Teeth תושק בשבוע הבא לקהל הרחב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י