הרשמה

Hearthstone: ההרחבה הראשונה כמעט כאן

הפרק הראשון של Curse of Naxxramas מגיע אלינו

Hearthstone, משחק הקלפים הדיגיטלי האהוב עלינו, עומד לקבל סוף סוף את חבילת ההרחבה הראשונה שתוסיף משימות, אתגרים וכמובן קלפים חדשים לאוסף. ההרחבה Curse Of Naxxramas מחולקת לארבעה חלקים, והחלק הראשון עומד לנחות מחר (23.7). בכל אחד מהחלקים, נצטרך להביס יריבים של המחשב עם גיבורים וקלפים היחודיים להם, ובתמורה נקבל קלפים חדשים - גם לאוסף הניטרלי וגם לדמויות הספציפיות. כל חלק בהרחבה יעלה 700 זהב (המטבע של המשחק) או 6 יורו, ובמהלך החודש הקרוב נוכל לשחק בחלק הראשון לגמרי בחינם. שלושת החלקים הנוספים ישוחררו במהלך חמשת השבועות הקרובים.

חוץ מהמשימות המאתגרות, ההרחבה תוסיף 30 קלפים לאוסף ואם אתם עדיין תוהים מהם, אתם מוזמנים לבדוק את הרשימה המלאה (כולל תמונות) בעמוד הפייסבוק הרשמי של המשחק. רוב הקלפים סובבים סביב יכולת מסוימת שעד כה לא קיבלה הרבה תשומת לב: Deathrattle. זהו אפקט המתרחש כאשר יצור מת, והרבה מהקלפים החדשים יעשו שימוש במנגנון הזה. למשל, היצור Nerubian Egg נכנס ללוח כשהוא חלש מאוד עם 2 נקודות חיים וללא התקפה, אך ברגע שהיצור מת, הביצה "בוקעת" והופכת ליצור 4\4.

נראה שעונת יולי של Hearthstone לא תיגמר לפני שיגיעו קלפים חדשים שישנו לגמרי את פני המשחק. ומה אתכם? כבר התמכרתם ל-Hearthstone?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י