הרשמה

נשיא סוני באמריקה קיבל איומים על חייו

האם האיומים רציניים? ה-FBI החל בחקירה רשמית

חברת סוני עוברת ימים לא פשוטים. לאחר שאתמול הותקפה ה-Playstation Network ע"י קבוצת האקרים הנקראת LizardSquad, היום קיבל נשיא חברת Sony Online Entertainment, ג'ון סמדלי(John Smedley), איומים על כך שהולכים לפוצץ לו את המטוס הפרטי. נראה כי Lizard Squad תוקפים במכוון את חברת סוני.

LizardSqaud צייצו בחשבון הטוויטר שלהם שכדאי ל-American Airlines לבדוק את אחת הטיסות שלהם, שעליה "קיבלו" מידע כי יש פצצה חבויה מוטמנת בתוכה.

למרות שהטיסה בוטלה, אף אחד לא נפגע ואפילו ה-Playstation Network חזרה לעבוד כרגיל, העניין נלקח ברצינות רבה ע"י ה-FBI שהתחילו לחקור את הנושא. "ה-FBI כרגע מנהלים חקירה בנוגע למצב. מעבר לכך אין לנו עוד מה לומר בנושא", אמרו נציגי סוני למגזין GameInformer.

למרות כל החשיפה ש-LizardSquad נחשפים אליה בימים האחרונים, יכול להיות שהם לא באמת האחראים על כל ההמולה. למרות שלקחו קרדיט על התקיפה וההורדה של ה-PSN ו-Battle.net, גורמים שונים אומרים כי הם לוקחים קרדיט על משהו שהוא לא לגמרי שלהם. קבוצות האקרים שונות כבר מאיימות לחשוף את הפרטים האישיים של חברי הקבוצה בתור נקמה.

סוני הודיעה בבלוג שלה כי הפריצה ל-PSN רק מנעה ממשתמשים להתחבר אליה ופרטיהם האישיים עדיין שמורים ומוגנים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:17 26.08.2014 | WarFox89 WarFox89

    הם ממש טיפשים אם הם מצייצים דבר כזה בטוויטר על פצצה חבויה בתוך מטוס AA. זה נושא מאוד רגיש אצל כל העולם ו-US בפרט. אני מקווה שה-FBI יישבו להם עכשיו על העורק עד שהם יתפסו ויעומדו לדין. עברייני מקלדת מסכנים שגרים במרתף של ההורים.

  2. 2

       | פורסם ע"י