הרשמה

רשמי: אמאזון קנתה את Twitch ב-970 מליון דולר

גוגל תיאלץ להסתפק ב-YouTube

יותר מחודש אחרי שקיבלנו דיווחים לא-רשמיים על הרכישה על ידי גוגל, התגלה כי שירות ההזרמה הפופולרי Twitch נרכש בכלל על ידי חברת ענק אחרת - אמאזון. ענקית הקניות שילמה סכום עתק של 970 מליון דולר עבור התענוג ותיעזר בו על מנת להמשיך ולהתקדם אל תוך עולם הגיימינג.

כיום, אתר אמאזון מציע משחקים פיזיים ודיגיטליים לכל הפלטפורמות, ואף השיקה בארה"ב את קונסולת ה-Fire TV שנשענת על משחקי אנדרואיד וכוללת משחקים חדשים שיהיו בלעדיים לקונסולה זו (כמו Sev Zero ומשחק חדש מאת המפתחת של Killer Instinct).

למי שלא מכיר, Twitch הוא שירות הזרמת סרטי וידיאו שהתחיל את דרכו ביוני 2011 ומאז הפך להיות פלטפורמת הזרמת הוידיאו המועדפת על רבים. עם מעל 43 מיליון צופים פעילים בתוך השירות, אפשר להבין את הרצון של כל חברת ענק לקנות את האתר המצליח. מנכ"ל Twitch.TV, אמט שיר (Emmet Shear), שחרר היום מכתב לקהילה המספר על הרכישה וההשלכות שלה לעתיד. לאחרונה הוכרזו הגבלות חדשות באתר שהצליחו לעצבן לא מעט צופים ויוצרי תוכן, והרדיפה המוגזמת אחר תכני מוזיקה המוגנים בזכויות יוצרים הזכירו לנו יותר מדי את מה שקורה כבר חודשים באתר YouTube - אך היום הסתבר שהשינויים לא באו מהכיוון של גוגל אלא בתור דרך להגן על Twitch.TV מתביעות עתידיות לקראת הרכישה הרשמית על ידי אמאזון.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:59 26.08.2014 | Bezo Bezo

    העיקר כולם רצו עם השמועות שגוגל קנו את האתר... :/

  2. 2

    10:29 27.08.2014 | Or.A Or.A

    גם זאת שמועה, לא נשמע בשום מקום קניה בטוחה של TWITCH.
    כרגע אמאזון מנסה לגנוב מגוגל את העסקה.

  3. 3

       | פורסם ע"י