הרשמה

3 המשחקים הפחות מוכרים שאתם חייבים לשחק השנה

אם הכרתם את שלושתם, כנראה שיש לכם טעם טוב

לכבוד השנה החדשה הכנו בשבילכם שני סרטונים עם עשרת המשחקים שאסור לכם לפספס בשנה הקרובה, אבל לא הפסקנו שם: הנה שלושת המשחקים הנבחרים שלנו מסצינת האינדי. משחקים שכנראה לא שמעתם עליהם או מכירים רק בשם אבל סמכו עלינו - הם כנראה יתנו לכם חוויה טובה יותר מרוב משחקי AAA. אז הנה ינאי מ-DigTV עם שלושת המשחקים שבהחלט אסור לכם לפספס בשנה הקרובה. מהם שלושת המשחקים הפחות מוכרים שאתם הייתם ממליצים לכולם לשחק? ספרו לנו בתגובות!

The Binding of Isaac: Rebirth

The Binding of Isaac, המשחק שהמציא מחדש את המושג "Roguelike" והביא אחריו עשרות ומאות משחקים שמנסים לשחזר את הנוסחה, מקבל בקרוב גרסה מחודשת. גרסאת ה-Rebirth תחליף את סגנון הפלאש מהמשחק הקודם בגרפיקת פיקסלים משופרת (כן, יש דבר כזה!) ותכלול את כל מה שהיה חסר במשחק המקורי: עוד חפצים, עוד בוסים, עוד קומות, יותר תשומת לב לפרטים הקטנים וכמובן המון המון סודות שיחכו לנו מתחת לפני השטח. The Binding of Isaac: Rebirth יושק בנובמבר הקרוב עבור ה-PS4, PS Vita והמחשב.

Ori and the Blind Forest

הנה משחק שהצליח להוכיח שגם משחקי אינדי יכולים להיות פשוט מרהיבים ויזואלית. ואנחנו לא מדברים כאן רק על סגנון ציור אלא על תלת מימד יפהפה שיוצר עולם דו מימדי מפורט ואטמוספרי להפליא. אנו משחקים את Ori, רוח שמטרתה להגן על היער. במהלך ההרפתקאות שלנו נצטרך להיכנס עמוק יותר אל תוך היער ולרפא אותו. Ori and the Blind Forest צפוי להגיע אלינו בהמשך השנה ל-Xbox ולמחשב.

Below

חובבי אינדי שמו עין על Below כבר לפני יותר משנה בהצגה המעורפלת שלו בכנס E3 2013. זהו משחק מאת המפתחת Capy שכבר הוכיחה את עצמה עם לא מעט כותרי אינדי מוצלחים, אבל מה כל כך מיוחד ב-Below? אנו משחקים דמות קטנה במיוחד בעולם עצום בגודלו. במהלך המשחק נצטרך להסתדר עם נוסחת ה-Roguelike (אם תמותו בדרך תצטרכו להתחיל מהתחלה) ולשרוד את העולם הענק בזמן שאנחנו יורדים עמוק יותר אל בטן האדמה. למשחק סגנון ויזואלי מעניין שיוצר הרבה מסתורין. Below עדיין לא קיבל תאריך יציאה אך צפוי להגיע אלינו במהלך 2015 עבור ה-Xbox והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:28 01.10.2014 | imaorangegoat imaorangegoat

    גם ממתק לעיניים וגם שווארמה לאוזניים.

  2. 2

       | פורסם ע"י