הרשמה

Quan Chi מצטרף ל-Mortal Kombat X

המכשף העוצמתי מגיע עם ארסנל של קסמים לקרב

משחק המכות Mortal Kombat X נמצא במרחק של חצי שנה מאיתנו והמידע מתחיל לזרום בקצב גבוה. בתקופה האחרונה קיבלנו הצצה לדמות חדשה - קאנו, הכרזה על דמות הבלעדית למזמינים מראש - גורו, ואפילו ראינו את בקר המשחק הייחודי שיושק יחד עם המשחק ויתן לנו אלטרנטיבה לשלטי ה-Xbox One וה-PS4. כעת, אנו מקבלים הצצה לדמות נוספת שהרבה מכם קיוו שתופיע במשחק החדש: Quan Chi המכשף.

ל-Quan Chi, כמו לכל שאר הדמויות, יש 3 וריאציות שנוכל לבחור מביניהן: ב-"Sorcerer" יהיו לנו הרבה קסמים לטווח רחוק שיעזרו לנו לשמור על מרחק בטוח מהיריב. ב-"Warlock" נהפוך לאוייב מעצבן במיוחד ונוכל לשלוט בפורטלים אותם אפשר לפזר בשדה הקרב, מה שיעזור לנו לא רק להבזיק לכל מקום בשדה הקרב אלא גם לקחת את היריב איתנו ו"לשלוח" אותו לאן שאנחנו רוצים. ב-"Summoner", הוריאציה האחרונה, קוואן צ'י יכול לזמן שדים מהגיהנום ולהיעזר בהם עם מתקפות שונות. 

הדמות המיוחדת הזו הופיעה לראשונה ב-Mortal Kombat 4 והצליחה לצבור עם השנים מעמד של דמות מבוקשת ממש כמו הותיקים. קוואן צ'י הופיע ברוב המשחקים בסדרה מאז MK4, גם ב-Mortal Kombat 9 שיצא לפני שנתיים. האם אתם שמחים על ההצטרפות שלו ל-MKX או שהייתם מעדיפים לראות עוד אחת מהדמויות הקלאסיות כמו Reptile, Jax או Liu Kang?

Mortal Kombat X יושק ב-14 באפריל לקונסולות ה-Playstation 3, Xbox 360, Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י