הרשמה

כך נראית גרסאת המובייל של Mortal Kombat X

טוויסט מעניין לגרסה הביתית

חוץ משטף ההכרזות והטריילרים ששוחררו בסוף השבוע לגרסה הביתית של Mortal Kombat X, קיבלנו גם סרטון ראשון שמציג בפנינו קרב שלם על גרסת המובייל של Mortal Kombat X. כראוי לגרסת מובייל, נצטרך לדאוג פחות לביצוע הטכני של תרגילים ומהלכים, ובמקום זה נצטרך לבצע פעולות כמו החלקת האצבע על המסך או נגיעה בנקודות מסוימות על המסך. עדיין לא ברור איך כל עניין הקלפים ייכנס לתמונה, אבל את זה נגלה ככל הנראה בהמשך הדרך. אחרי הכל נותר פחות מחודש עד השקת המשחק על גל גרסאותיו!

אז איך בדיוק עובדת גרסאת המובייל של Mortal Kombat X? זהו לא אותו משחק מכות שנשחק על הפלטפורמות הביתיות, אלא משחק חינמי המשלב אלמנטים של מכות וקלפים. בהודעה לעיתונות נמסר כי המשחק "פותח על ידי אולפן NetherRealm זוכה הפרסים, ומספק גרפיקה חדה ומביא את חווית הלחימה של Mortal Kombat בכל זמן ובכל מקום על מכשירים ניידים." כפי שנהוג לעשות עם אפליקציות נלוות למשחקים, יהיה תוכן בשתי הגרסאות שנוכל לפתוח רק בעזרת המשחק בגרסה המקבילה (במשחק הראשי נוכל לפתוח תוכן בגרסת המובייל ולהיפך).

Mortal Kombat X יושק ב-14 לאפריל על הפלטפורמות הביתיות (Xbox One, Xbox 360, PS3, PS4 ו-PC) ויגיע באותה תקופה גם לפלטפורמות הניידות: iOS ו-Android. נוכל להוריד ולשחק במשחק לגמרי בחינם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י