הרשמה

כל הפרטים על Assassin's Creed Syndicate

ויש גם גיבורה נשית!

אחרי אינספור שמועות ודליפות שהתחילו עוד לפני חצי שנה, Ubisoft החליטה שהגיע הזמן הנכון לחשוף בפנינו את הכותר הבא בסדרת Assassin's Creed, שצפוי להגיע לקראת סוף 2015. החשיפה כבר מאחורינו, ולנו יש את כל הפרטים. בואו נתחיל מההתחלה: בהתאם לשמועות שצצו בימים האחרונים, המשחק הבא בסדרה נקרא Assassin's Creed Syndicate והוא יעסוק בלונדון של המאה ה-19.

בלונון התעשייתית של 1868, מרכז החידושים של העולם באותה תקופה, מי שמדוכא - כמו תמיד, זה האדם הקטן. העובדים הפכו לעבדים, הפשע חוגג והעשירים שולטים ביד רמה. אחרי דיכוי של שנים, הגיע הזמן להחזיר את אחוות המתנקשים לגדולתה ולשחרר את העם. הפעם לא נוכל לשחק בשיתוף של ארבעה שחקנים כמו ב-Assassin's Creed Unity אלא בתור שני מתנקשים לסירוגין, האחים פריי (Fry). ג'ייקוב הוא האכזרי והנמהר מהשניים, ואילו אייבי היא השקולה והמחושבת (וגם הגיבורה הנשית הראשונה בסדרה). מטרת המפתחים היא להפוך את המשחק למהיר יותר, כראוי לכותר הכי מתקדם בסדרה מבחינה היסטורית. כמו שלמדנו לצפות, גם ב-Syndicate נראה כמות יפה של נשקים וגאדג'טים חדשים. מאחר ואסור להסתובב עם נשק ברחובות, אנו נילחם עם סכינים חבויות, אגרופנים ואקדחים סמויים.

במהלך אירוע ההכרזה ראינו כ-10 דקות של הדגמת משחקיות, ואם לומר את האמת - לא ראינו המון דברים חדשים על פני המשחקים הקודמים. מערכת הקרב נראית כעת הרבה יותר דומה לזו של Batman Arkham עם תנועות וקצב מהירים יותר, אבל כרגע זה עדיין לא נראה מלוטש וזורם כמו במשחקים אחרים. ההדגמה הגיעה מגרסת הקדם-אלפא של המשחק אז נצטרך לחכות ולראות אם המפתחים ב-Ubisoft יצליחו לרענן את הנוסחה המוכרת. אבל יש גם בשורה משמחת בגזרת המשחקיות: Syndicate יכלול מרכבות ורכבות - מה שיאפשר מרדפים מהירים בסגנון ויקטוריאני, וחשוב מכך - יעזור לנו להגיע ממקום למקום במהירות במקום לקפוץ בין גגות. גם תהליך הטיפוס הופך לפשוט יותר בזכות וו תפיסה מכנית.

אנו נראה עוד הרבה מ-Syndicate בחודשים הקרובים, ופרטים נוספים ייחשפו לאיטם. רכיב המולטיפלייר של המשחק, למשל, לא הוזכר כלל. מה דעתכם על Syndicate עד כה? האם הוא יצליח לרענן את הסדרה?

Assassin's Creed Syndicate יושק ב-23 לאוקטובר עבור ה-Xbox One וה-PS4, וכרגע אין תאריך לגרסת המחשב מעבר ל-"סתיו 2015".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:13 13.05.2015 | WarFox89 WarFox89

    נראה מאוד מרענן ומחדש ... לא יכול לחכות כבר למשחק הזה ... סיימתי את כל משחקי AC עד היום ואני מת עליהם.

  2. 2

       | פורסם ע"י