הרשמה

Overwatch - הכירו את Zenyatta, הרובוט-נזיר

כנראה הדמות הכי מעניינת שנחשפה עד כה למשחק

הנזיר הלוחם Zenyatta מצטרף לקאסט הדמויות של משחק היריות Overwatch

עברו מעל חודשיים מאז הפעם האחרונה ששמענו על משחק היריות החם של Blizzard, והפעם אנחנו מקבלים הצצה לדמות חדשה ומסקרנת בשם Zenyatta. בפעם הקודמת קיבלנו הצצה לשתי דמויות שנראו סטנדרטיות למדי אך Zenyatta מרגיש מקורי יותר מדמויות קודמות שנחשפו.

בסרטון משחקיות בן 8 דקות, אנו נחשפים לסגנון הייחודי של Zenyatta ומגלים רובוט-נזיר עם כוחות עצומים והרבה סבלנות. Zenyatta הוא דמות תמך (Support) שנלחמת עם כדורי אנרגיה (Orbs). היכולת הבסיסית שלו נקראת Orb of Destruction - כדורי אנרגיה פשוטים שעושים נזק לאויב. ניתן לירות אותם אחד-אחד, או לצבור כמה ולשחרר אותם בבת אחת לכמות מרשימה של נזק. היכולות האחרות משלבות בין נזק לריפוי: Orb of Harmony יכול לרפא אחד מחברי הקבוצה כל עוד Zenyatta נשאר בחיים, ו-Orb of Discord גורם לאויב אחד לחטוף כפול נזק מכל מקור שהוא כל עוד Zenyatta נשאר בחיים. היכולת האולטימטיבית שלו, Transcendence, הופכת אותו לבלתי-פגיע לזמן קצר. הוא אינו יכול להשתמש ביכולות ובנשקים שלו, אך בזמן הזה הוא מרפא את עצמו ואת כל חברי הקבוצה בלי שהאויב יכול לעשות משהו בנידון.

Overwatch הוא זכיון חדש לגמרי של Blizzard שלא קשור בשום צורה לזכיונות האחרים: Starcraft, Warcraft או DIablo. המשחק יביא איתו קרבות של 6 נגד 6, ויתמקד על שיתוף פעולה בין השחקנים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י