הרשמה

Ratchet & Clank - הסרט והמשחק נדחו ל-2016

אולם באיחור קל אבל הצמד האהוב חוזר!

היום הוכרז כי ההשקה של Ratchet & Clank ל-PS4 נדחתה לשנה הבאה

Ratchet & Clank, כנראה הצמד האהוב ביותר בתולדות הפלייסטיישן, קיבל בשנה שעברה הכרזה מעניינת מאת היוצרים המקוריים - Insomniac. האולפן הכריז ב-E3 בשנה שעברה כי הצמד יזכה למשחק וסרט שיצאו במקביל במהלך 2015, אך היום הוכרז כי ההשקה נדחתה לשנה הבאה על מנת שצוות הפיתוח יספיק להגיע לכל היעדים.

אז בואו נתחיל עם הסרט של Ratchet & Clank: תאריך ההשקה הרשמי באקרנים בארה"ב הוא ה-29 לאפריל 2016, עוד קצת פחות משנה. בין השחקנים המוערכים שידובבו דמויות בסרט תמצאו את פול ג'יאמטי, ג'ון גודמן וסילבסטר סטאלון שידובבו דמויות חדשות לסרט. הדמויות המוכרות כמו ראטצ'ט, קלאנק, נפאריוס וקפטן קוורק ידובבו על ידי אותם שחקנים מסדרת המשחקים.

ומה עם המשחק המתוכנן לצאת ל-PS4? הכותר המתוכנן יהיה "דמיון מחדש" של המשחק המקורי מלפני 13 שנה. לא מדובר ברימייק שמחדש רק בגרפיקה, אלא בריבוט שנועד ליצור מחדש את הכותר הראשון בסדרה וכן לקשור את האירועים שקורים בסרט. לצד איזורים קלאסיים שייבנו מחדש, המשחק יכלול גם שלבים חדשים לגמרי יחד עם נשקים חדשים וכמובן גרפיקה עדכנית ומרשימה. המשחק לא קיבל עדיין תאריך רשמי ומתוכנן רק ל-"אביב 2016", אותה תקופה בה יעלה הסרט לאקרנים.

בא לכם כבר לחזור להרפתקאות של הצמד הצבעוני? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י