הרשמה

Overwatch - הכירו את Hanzo הקשת

תמיד פוגע במטרה

משחק היריות Overwatch חשף השבוע דמות חדשה - הקשת המתנקש Hanzo

משחק היריות המצופה של Blizzard התחיל לצבור תאוצה בחשיפת תכנים ודמויות, והשבוע אנו מגלים דמות חדשה בשם האנזו שימדה (Hanzo Shimada). האנזו הוא לוחם מסורתי מיפן ששואף להפוך לחזק מכולם ולכבוש כל מתנגד. האנזו הוא קשת מומחה והתפקיד שלו, באופן טבעי, הוא לחסל את האויבים מרחוק.

האנזו מתפקד הכי טוב במרחק בטוח מהאקשן. אין לו יכולות שיצילו אותו ממפגש בטווח קרוב כך שהאופציה הטובה ביותר שלו היא תמיד להישאר בתנועה ולבחור כל התקפה בתבונה. ההתקפה הבסיסית שלו היא חץ סטנדרטי, אבל זה נהיה מעניין יותר כשמגיעים ליכולות. האנזו יכול לירות חץ סונאר (Sonic Arrow) שמסמן איזור מסוים. כל אויב שעובר בסמוך לחץ נהיה מסומן והופך לקל יותר לאיתור עבור האנזו ושאר חברי הצוות. אם מצאתם את עצמכם באיזור צפוף עם הרבה קירות נסו את החץ המתפצל (Scatter Arrow) עם שבבים שקופצים בין הקירות. היכולת האולטימטיבית של האנזו יורה דרקון שעף בקו ישר וטורף כל אויב שלא הצליח להימלט מדרכו.

Overwatch הוא זכיון חדש לגמרי של Blizzard שלא קשור בשום צורה לזכיונות האחרים: Starcraft, Warcraft או DIablo. המשחק יביא איתו קרבות של 6 נגד 6, ויתמקד על שיתוף פעולה בין השחקנים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י