הרשמה

E3 2015: סיכום מסיבת העיתונאים של Bethesda

כל הפרטים והטריילרים על Doom, Dishonored 2, Fallout 4 ועוד!

מסיבת העיתונאים הראשונה של Bethesda בכנס E3 עברה בשלום והביאה איתה הכרזות מעניינות והרבה הדגמות משחקיות. מה המשחק שאתם הכים מצפים לו?

את כנס E3 העמוס ביותר אי פעם התחלנו עם מסיבת העיתונאים של Bethesda, רגע לפני העומס שיגיע עם מיקרוסופט, סוני ויתר התחרות. המפיצה הקטנה-יחסית הופיעה לראשונה במסיבת עיתונאים המוקדשת ל-E3, אבל אפשר להגיד שיש להם עוד הרבה מה ללמוד. במהלך מסיבת העיתונאים קיבלנו הצצה ל-Doom, Battlecry, Dishonored 2 ועוד כמה כותרים, אך הכוכב המרכזי של הערב בהחלט היה Fallout 4. משחק התפקידים המצופה ניצל כמעט חצי מהזמן שהיה ל-Bethesda, ואפשר להבין למה: המשחק כבר כמעט מוכן ונמצא במרחק חודשים ספורים מאיתנו, בניגוד ליתר המשחקים שהוצגו.

רגע לפני המופע ראינו איחוד מרגש בין אדם ססלר למורגן ווב, זוג המגישים שהנחו בעבר את X-Play, תוכנית טלויזיה על גיימינג שירדה מהאוויר לפני כמה שנים טובות. למרבה הצער הם כבר לא נראים כמו הזוג המגניב של פעם - ססלר הספיק להקריח לחלוטין מאז הימים היפים של X-Play, ומורגן ווב הפכה מהגיימרית הסקסית לאמא המשעממת. אבל לא באנו לכאן בשביל להתרפק על העבר, נכון? לא נכון. לגמרי באנו להתרפק על העבר, אבל הדרך הנכונה לעשות את זה היא בעזרת אחד הזכיונות המפורסמים והקלאסיים של כל הזמנים.

Doom

מסיבת העיתונאים של Bethesda נפתחה בסערה עם טריילר משחקיות של Doom החדש. זוהי הפעם הראשונה שאנו רואים את המשחק בפעולה, והוא נראה מצוין! המשחקיות מרגישה מאוד אולד-סקולית ונאמנה למקור, אבל באיזשהו מקום זה גורם למשחק להיראות קצת פחות מרשים. המשחק ייתן לנו מגוון רחב של נשקים וכן יכולת חדשה המאפשרת לנו "להוציא להורג" מפלצות שכבר קיבלו כמות מסויימת של נזק. לכן, כדי לנצל את מלוא התחמושת נצטרך "לרכך" אויבים ואז להיכנס פנימה ולהוציא אותם להורג מטווח אפס. האנימציות נראות אלימות מתמיד והגרפיקה מרשימה במיוחד - בייחוד האפקטים של התאורה והדם. וכן, יש גם מסור חשמלי.

הוצג גם טריילר נפרד שדיבר על מצב הרשת של Doom. מצב הרשת של המשחק ישים דגש על אקשן מהיר ועצבני ממש כמו במשחקי היריות של פעם. נוכל לאסוף נשקים מוגזמים, לקחת Power-Ups מטורפים ולהרגיש כאילו חזרנו ל-Quake 3 .Arena

המפות הרגילות מתחילו לשעמם? אין בעיה! Doom יהיה ידידותי במיוחד עבור מודרים ויוצרי תוכן על כל הפלטפורמות, ויספק ארגז כלים לבניית מפות ומצבי משחק הנקרא SnapMap. כל אחד יוכל ליצור מפות ומצבי משחק משלו עם מינימום רקע והבנה, והתוצאה תהיה קהילה הרבה יותר חזקה משל משחק היריות הממוצע. הכלים מזכירים את מה שראינו ב-Halo 3 ואלה חדשות מצוינות עבורינו.

וזה עוד לא נגמר! קטע משחקיות אחרון מהסינגל פלייר לקח אותנו לגיהנום והציג בפנינו אויבים עצבניים ומגוונים. לכל אויב התקפות ומהלכים משלו, והשחקן חייב לדעת מול מה הוא מתמודד כדי לשרוד את המפגש הבא. לקראת הסוף מגיעה מפלצת גדולה במיוחד אך הקרב הזה יצטרך לחכות לטריילר הבא. Doom יושק במהלך 2016 עבור ה-Xbox One, PC ו-PS4.

Battlecry

היי, זוכרים את המשחק יריות הזה שנראה בדיוק כמו Overwatch של בליזארד? אם לשפוט לפי הטריילר שהוצג היום, היינו מעדיפים את Battlecry על פני Overwatch בכל יום בשבוע! המשחק נראה זורם, מהנה ומאוד מהיר. חוץ מזה, הדמויות והקלאסים נראים מעניינים יותר מהגרסה של בליזארד ומציעים סגנון קצת אחר לז'אנר ה"משחקים שמנסים לשחזר את ההצלחה של Team Fortress 2".

Dishonored 2 + Definitive Edition

אז נכון, ידענו שזה יגיע לפי פליטת הפה של Bethesda ביום שלפני מסיבת העיתונאים אבל לעזאזל, איזה כיף זה לשמוע ולראות את Dishonored 2! במשחק החדש נוכל לשחק בתור שני מתנקשים: קורבו מהמשחק הקודם, ואמילי אותה הצלנו בתור ילדה במשחק הקודם. לכל מתנקש יהיו את הכלים שלו, ובין לבין אפשר לראות שמערכת התנועה במשחק קיבלה שיפור משמעותי ומרגישה הרבה יותר זורמת - לפחות מבחינה ויזואלית. המשחק לא קיבל תאריך יציאה אך יושק עבור ה-PC, Xbox One ו-PS4.

בהתאם לשמועות שצצו בחודשים האחרונים, Dishonored המקורי יקבל גרסת Definitive Edition לקונסלות הדור הנוכחי, מה שייתן לנו הזדמנות להשלים פערים.

Elder Scrolls Legends

אחרי טריילר קצר וקצת משעמם על Elder Scrolls Online, הוכרז על משחק חדש שינסה לשחזר את ההצלחה של Hearthstone ויכניס את העולם העצום של Elder Scrolls למשחק קלפים דיגיטלי. Legends יהיה זמין לאייפד ולמחשב בהמשך השנה, וכראוי למשחק קלפים דיגיטלי הוא יהיה חינמי ויכלול מיקרו-רכישות.

Fallout 4

ראינו כמה הכרזות מרגשות אבל עכשיו הגיע הרגע שכולם חיכו לו: החשיפה של Fallout 4. ואיזו חשיפה זו היתה! קיבלנו כאן כמות עצומה של מידע והמון טריילרים שנוגעים בנושאים שונים, אז ננסה לשמור את זה כמה שיותר תמציתי ולעניין כדי שלא תלכו לאיבוד. בואו נתחיל עם הפרט הכי חשוב: Fallout 4 יושק ב-10 לנובמבר השנה, עבור ה-Xbox One, PC ו-PS4. עכשיו כשאתם יודעים שנותרו חודשים ספורים להשקה, אתם יכולים להמשיך לקרוא.

סרטון המשחקיות הראשון לוקח אותנו לתקופה שלפני האפוקליפסה, שם אנו בונים דמות של גבר או אישה. כמו ב-Fallout 3, גם למשחק הבא יש דרך חכמה ואינטואיטיבית ליצור את הדמות שלנו החל מהמראה החיצוני ועד לרמת הסקילים והמיומנויות. 100 שנים אחר כך, אנו יוצאים מהכספת אל העולם הפוסט-אפוקליפטי וכראוי למשחק Fallout, נוכל ללכת לבקר כמעט כל פינה בעולם החל מהרגעים הראשונים במשחק. הכלב הנאמן שלנו יעזור לנו במסע ונוכל לסנג'ר אותו להביא לנו חפצים בדרך במקום ללכת ולקחת אותם בעצמנו.

מחשב ה-Pip-Boy הפך למכשיר איקוני ביקום של Fallout, והתפקיד שלו הוא להציג בפנינו את ממשק המשחק והתפריטים. התהליך יהפוך לכיפי יותר עבור מי שיזמין את גרסת האספנים של המשחק! המזמינים יקבלו גרסה אמיתית של ה-Pip-Boy עם מקום ייעודי לסמארטפון ואפליקציה ייעודית שתהפוך את הטלפון שלנו ל-Pip-Boy לכל דבר. האפליקציה תהיה זמינה לקהל הרחב ותאפשר לכל השחקנים ליהנות מהממשק המלא של תפריטי המשחק. עדיין לא ברור אם האפליקציה תעבוד מול המשחק בזמן אמת ותשלוט באופן מלא על התפריטים, אבל ככה או ככה קשה להתעלם מכמה שזה מגניב ומקורי.

המשחק יקבל מערכת Crafting חדשה לגמרי שתאפשר לנו לנצל יותר חומרים מכל חפץ שנאסוף בדרך (החל מדבק סלוטייפ ועד מסך טלויזיה ישן). נוכל לבנות כ-50 נשקי בסיס, וכל אחד מהם יוכל לקבל שדרוגים ותוספות שיעזרו לנו לקבל את הנשק המושלם לכל מטרה. נוכל גם לעצב את חליפת השריון שלנו עם חלקים ושדרוגים שונים.

הפיצ'ר הגדול ביותר של Fallout 4 הוא כנראה מערכת הבניה, שתיתן לנו את החופש ליצור ולעצב לא רק בית חם בשביל עצמנו, אלא קהילה שלמה של פליטי אפוקליפסה! תהיה לנו אפשרות לבנות ולעצב מבנים ובתים, לחבר רשת חשמל ולהציב הגנות מסביב למתחם שלנו, לפנות לחלקאות ולעבד את האדמה, והחלק הכי טוב? נוכל לוותר לחלוטין על כל זה! הכל יהיה אופציונלי לגמרי ואם לא תרצו להיכנס לזה - אין עם זה שום בעיה.

ונסיים עם טריילר קצר ומשעשע על מערכת הקרב הדינמית ואלימה של המשחק. מערכת הכיוונון (VAT) חוזרת ותאפשר לנו לכוון, או לפחות לנסות לכוון, לכל חלק ספציפי בגוף האויב שלנו. פגיעה ישירה באותו חלק עשויה להטות את הקרב לטובתנו, אך פספוס עלול להיות הרסני.

Fallout Shelter

מי אמר "ספינאוף" ולא קיבל? Fallout Shelter הוא משחק מובייל חינמי עבור iOS ואנדרואיד, בו אנו יוצרים ומנהלים Vault משלנו. את ה-"כספת" שלנו נצטרך למלא בשורדים, להרחיב ולבנות חדרים חדשים, להקים הגנות נגד שודדים, לנהל את חיי השורדים ועוד. המפתחים הבטיחו משחק ידידותי לשחקנים חינמיים שיכול לעבוד ללא חיבור לאינטרנט, והקטע הכי טוב? Fallout Shelter זמין כבר עכשיו ל-iOS אז תורידו אותו ומהר לאייפון שלכם! גם השקה לאנדרואיד באופק ותגיע בתקופה הקרובה, אם כי לא נמסר תאריך יציאה מדויק.

וזה הכל למסיבת העיתונאים של Bethesda! היה נחמד, לא עמוס מדי אבל גם היה קצת חסר את אפקט ה"וואו" שאנו רגילים לחוות במסיבות העיתונאים הגדולות של EA, סוני והאחרות.

מה דעתכם על מסיבת העיתונאים של Bethesda? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:02 15.06.2015 | Big Danny K Big Danny K

    יש לכם שתי טעויות:
    FALLOUT 4 יוצא ב-10 לנובמבר
    תמיד היה אפשר לשחק אישה במשחקי FALLOUT
    ו-FALLOUT SHELTER בלעדי ל-IOS

  2. 2

    09:58 15.06.2015 | fan fan (אורח)

    סיכום מאוד מעניין
    תמשיכו ככה!!

  3. 3

    12:39 15.06.2015 | WarFox89 WarFox89

    תודה!

  4. 4

       | פורסם ע"י