הרשמה

E3 2015: סיכום מסיבת העיתונאים של Square Enix

Kingdom Hearts 3, Hitman, שובם של משחקי התפקידים היפניים ועוד!

אחרי אירוע משעמם ויבש, מצאנו את האנרגיות להתלהב מההכרזות הגדולות של Square. הבשורה העיקרית השנה: משחקי התפקידים היפניים עושים קאמבק!

אולי זה בגלל שהגענו לשידור מיד אחרי מסיבת העיתונאים של נינטנדו, אבל לעזאזל! Squre Enix נתנו את ההופעה הכי יבשה ומשעממת שראינו ב-E3 מזה שנים. כמעט הכל היה לא נכון: הציגו טריילרים שכבר ראינו, דיברו על פרטים קטנים וזניחים מדי, המגישים היפניים לא הצליחו להתמודד עם האנגלית, ומשום מה אף אחד בסקוור לא הבין את מה שכל המתחרים כבר יודעים: אם אתם מתכוונים לשים את המפתחים שלכם על הבמה, גאונים ככל שיהיו, כדאי שהם ידעו איך לדבר מול קהל! ואם הם לא, פשוט תכניסו את מנהל השיווק או מנהל הקהילה - כן, האדם הזה שכל התפקיד שלו זה להציג את המשחק בצורה הכי נעימה ונכונה. אוקיי אז עכשיו אחרי שהוצאנו את כל העצבים, אפשר לדבר על הבשורה הראשית של סקוור השנה: אחרי שנים של הזנחה, משחקי התפקידים היפניים חוזרים! סקוור הביאה איתה כמה וכמה הכרזות למשחקים חדשים ומבטיחים וכולם מתוכננים להגיע למערב. ראינו גם את המשחק המסתורי של Platinum שכולם דיברו עליו, אבל לא בטוח שתאהבו את הכיוון. יש הרבה הכרזות וטריילרים לראות, אז שנתחיל?

Just Cause 3

האירוע התחיל עם טריילר למשחק Just Cause. המפתחים דיברו בפירוט-יתר על הכלים החדשים של ריקו רודריגז במשחק החדש, ואיך שהם עוזרים להפוך את המשחק למהנה ונכון יותר מקודמו. מה שכן, קיבלנו תאריך יציאה! המשחק יושק ב-1 לדצמבר עבור ה-Xbox One, PS4 ו-PC.

Nier 2

זוכרים את השמועה שדיברה על משחק חדש של Platinum, היוצרים של Bayonetta ו-Metal Gear Rising, שיוצג ב-E3 השנה? אז המשחק הזה הוא כותר המשך לכותר האקשן\הרפתקאות Nier. המשחק המקורי הושק לקונסולות הדור הקודם ופותח על ידי Cavia, ולא בדיוק הוכרז כהצלחה - במכירות או אצל המבקרים. אנחנו עדיין לא בטוחים איך להגיב לעובדה ש-Platinum מפתחת אותו - אולי זה בגלל שקיווינו כל כך חזק לשמוע על Vanquish 2 או Metal Gear Rising 2. לא קיבלנו שום פרטים קונקרטיים או אפילו הצצה למשחק עצמו, ופרטים נוספים יגיעו לקראת סוף השנה - כנראה בכנס Tokyo Game Show. המשחק יושק בלעדית עבור ה-PS4.

Rise of the Tomb Raider

כבר ראינו טריילר סינמטי והדגמת משחקיות במסיבות העיתונאים האחרות, והפעם סקוור בחרו משום מה לדבר על הפרטים הכי זניחים במשחק כמו הגבות הסופר-מציאותיות של לארה והעובדה ששלג נערם לה על הבגדים. באמת סקוור? אתם מנסים לשעמם אותנו? אבל היי, לפחות קיבלנו תאריך יציאה! המשחק יושק ב-11 לאוקטובר השנה על ה-Xbox One, ויגיע מאוחר יותר ל-PS4 וה-PC.

Lara Croft Go

אתם בטח תבינו את האכזבה שלנו כשנציג המובייל של סקוור עלה על הבמה, אבל איכשהו הוא הצליח לזכות בסקרנות שלנו בחזרה. משחק המובייל החדש בכיכובה של שודדת הקברים יהיה כותר אקשן מבוסס-תורות, והמראה הויז'ואלי שלו שובה מהשניה הראשונה.

Kingdom Hearts Unchained

ויש עוד משהו טוב ממחלקת המובייל של סקוור: משחק חדש לגמרי של Kingdom Hearts. המשחק נראה מבטיח מאוד ומביא את היקומים של דיסני ופיינל פנטזי למשחק מובייל אחד. המשחק יושק ל-iOS ואנדרואיד.

Kingdom Hearts 3

מעריצי הסדרה ישמחו לדעת שיש יותר מסתם משחק מובייל, יש גם משחק המשך! KIngdom Hearts 3 יושק עבור ה-PS4 וה-Xbox One.

Final Fantasy VII Remake

משום מה אף אחד לא גילה לחבר'ה בסקוור שאת הטריילר לרימייק של FF VII כבר ראינו במסיבת העיתונאים של סוני. לא ראינו שום תוכן חדש על המשחק, אבל כן גילינו שפורט לגרסת המקור של Final Fantasy VII יושק למובייל. אנו נקבל פרטים נוספים על הרימייק בחורף הקרוב, עם תאריך יציאה שכנראה לא יגיע לפני סתיו 2016.

Star Ocean: Integrity and Faithlessnes

הבטחנו משחקי תפקידים יפניים נכון? אז הנה אחד מהם: המשחק שהוכרז מוקדם יותר השנה ליפן בלבד, יגיע גם למערב ויביא איתו את ז'אנר המערבון-חלל-יפני היישר לקונסולה שלנו. המשחק יושק על ה-PS4 בארה"ב ואירופה, לא נמסר תאריך יציאה.

Hitman

המשחק החדש בסדרת Hitman כבר הוכרז מוקדם יותר עם טריילר סינמטי, והפעם קיבלנו טריילר שנותן לנו הצצה לגישה ולמשחקיות. Hitman החדש ישלח אותנו לבצע חוזי התנקשות ברחבי העולם, וכמו במשחקים הקודמים נוכל לגשת לכל משימה במגוון דרכים שונות אם זה בשקט ובעורמה ואם זה באקדחים שלופים והרבה יריות. המשחק יכלול לראשונה בסדרה חוזים "מתוזמנים": משימות שיתעדכנו באופן שוטף ויהיו זמינות רק לזמן מוגבל. המפתחים דיברו על "אלפי" חוזים ומשימות ואנחנו בהחלט בעד. המשחק יושק ב-8 לדצמבר השנה עבור ה-Xbox One, PS4 וה-PC.

Deus Ex: Mankind Divided

אחד הכותרים היותר מצופים מסקוור הוא משחק ההמשך בסדרת Deux Ex המצליחה. במשחק החדש אנו נחזור לנעליו של אדם ג'נסן ונעבוד בשביל ארגון סודי ששולח אותנו לסכל פעולות טרור מסביב לעולם. אבל יש גם טוויסט: ג'נסן עובד בתור סוכן כפול וחוקר את אותו ארגון ששולח אותו למשימות. קיבלנו הצצה חטופה למשחקיות ונשארנו עם טעם של עוד. המשחק יושק ב-2016 עבור ה-Xbox One, PS4 ו-PC.

Project Setsuna

כדי להדגיש עוד יותר את המחוייבות של סקוור למשחקי תפקידים יפניים, החברה הכריזה על זכיון חדש לגמרי שיושק בשנה הבאה על הקונסולות. המשחק בשלבים כל כך התחלתיים שאין לו שם ואפילו טריילר סינטי, וכל מה שראינו זה מספר תמונות קונספט שלא חושפות הרבה. נחכה לשמוע עוד על הכותר המסקרן הזה בהמשך השנה.

וזה כל מה שהיה לסקוור להציע לנו ב-E3 השנה. מה דעתכם על ההכרזות והטריילרים? האם אתם מברכים על שובם של משחקי התפקידים היפניים או שהייתם מעדיפים שהחברה תשקיע יותר בזכיונות מערביים כמו Hitman ו-Deux Ex?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:24 17.06.2015 | עזרא עזרא (אורח)

    הייתי מעדיף שיסתכלו טוב טוב על לארה קרופט ושיבינו כמה הם כיערו אותה. מילא איך שהיא היתה נראת במשחק הקודם אבל זה?

  2. 2

    11:35 18.06.2015 | DrizziTx DrizziTx

    למה הטריילר של deus ex בגרמנית?

  3. 3

       | פורסם ע"י