הרשמה

E3 2015: עשרת המשחקים שאסור לכם לפספס

פספסתם את מסיבות העיתונאים? הנה המשחקים שאתם חייבים לדעת עליהם

אם אתם מתכוונים לקרוא כתבה אחת ויחידה על E3 השנה, זאת הכתבה: הנה עשרת המשחקים הגדולים ביותר שהוכרזו ב-E3 2015

כנס E3 2015 הביא איתו המון הכרזות גדולות, וזה דווקא די הגיוני לאור העובדה שראינו השנה 8 מסיבות עיתונאים גדולות! 3 יותר מבשנה שעברה. אז כדי לעשות לכם קצת סדר, אספנו במקום אחד את עשרת המשחקים הכי גדולים, הכי חשובים והכי מפתיעים מתוך E3 2015. משחקים שכבר הוכרזו רשמית בתקופה האחרונה כמו Star Wars Battlefront פינו את מקומם לכותרים יותר טריים... ולכמה כותרים שאנחנו מחכים להם עוד מהעשור הקודם. אם אתם רוצים את הגרסה המלאה והמפורטת יותר של E3, אל תפספסו את סיכומי מסיבות העיתונאים שלנו עם כל ההכרזות והטריילרים. אז שנתחיל?

Horizon Zero Dawn

אחת ההפתעות הכי גדולות השנה הגיעו מהאולפן Guerilla של סוני, שעבד עד היום על סדרת Killzone המדשדשת. למרבה המזל, מישהו מספיק חכם בהנהלה החליט ש-Killzone כבר לא מושך את הגיימרים כמו פעם, וכך נוצר זכיון חדש לגמרי שלוקח אותנו לעולם שמשלב את הפרהיסטורי והעתידני: אנו משחקים בתור ציידת שגרה בג'ונגל גדול ורחב עם דינוזאורים רובוטיים. מה עוד אפשר לבקש?

Horizon Zero Dawn יושק במועד לא ידוע, בלעדית עבור ה-PS4.

Dark Souls 3

קשה להגיד שהיינו מופתעים מההכרזה - המשחק הודלף בשבועיים שלקראת E3 - אבל זו עדיין אחת ההכרזות הכי גדולות מבחינתנו ב-E3 2015. משחק התפקידים המאתגר-עד-כאב חוזר לסיבוב שלישי, ומבטיח לנו שעות ארוכות של סבל מהול בתגמול. בינתיים כל מה שקיבלנו זה טריילר סינמטי, אך לאור תאריך ההשקה הקרב אנו מצפים לראות אותו בפעולה ממש בחודשים הקרובים.

Dark Souls 3 יושק בתחילת 2016 עבור ה-PC, Xbox One ו-PS4.

Final Fantasy VII Remake

אם אתם לא מעריצי הסדרה ומעולם לא שמעתם על המשחק הקלאסי Final Fantasy VII, קשה להסביר עד כמה המשחק הזה מצוין ועד כמה יהיה מגניב לשחק אותו בגרסה משופרת ומשודרגת גרפית. המשחק שיצא ב-1997 סוף סוף מקבל רימייק אמיתי מ-א' ועד ת', ויושק בתקופת בלעדיות ל-PS4. בינתיים ראינו רק טריילר סינמטי, ואנו צפויים לשמוע עוד על המשחק בהמשך השנה ובתחילת 2016. רק שלא תתבלבלו - גרסת ה-HD של המשחק (שאינה רימייק אלא פורט של המשחק המקורי) תגיע לקראת סוף השנה ל-PS4. זוהי אותה גרסה שהושקה בשנה שעברה ל-PC וקיבלה בעיקר תגובות זועמות על כך שזה לא רימייק מלא.

Final Fantasy VII Remake יושק במועד לא ידוע, "קודם" ל-PS4 ואחר מכן לפלטפורמות אחרות שעדיין לא הוכרזו.

Star Fox Zero

כיף לראות שבשנים האחרונות נינטנדו עושה מאמץ כביר להחזיר אליה את המעריצים הותיקים וקהל הגיימרים הבוגר יותר. השנה היא הצליחה בגדול עם ההכרזה על Star Fox Zero - משחק המשך לכותר קרבות החלל שיצא במקור לנינטנדו 64. המשחק יגיע עם חידושים רבים וביניהם מערכת תנועה ומשחקיות חדשה לגמרי שתנצל את ה-Wii Pad.

Star Fox Zero יושק בסתיו 2015 בלעדית ל-Wii U.

The Last Guardian

והנה עוד משחק שחיכינו לו שנים ארוכות. הכותר המצופה של Ico, שנמצא בפיתוח עוד מ-2007, סוף סוף הופיע בכנס E3 והציג בפנינו הצצה למשחקיות. המשחק יעסוק במערכת יחסים לא שגרתית בין ילד קטן למפלצת עדינה, ושניהם יצטרכו לעבוד ביחד כדי לעבור את המכשולים שבדרך.

The Last Guardian יושק בלעדית ל-PS4 ב-2016... כנראה.

Unravel

בניגוד לשנתיים האחרונות, מסיבות העיתונאים השנה לא הציגו המון משחקי אינדי חדשים, ובאופן מפתיע כותר האינדי שבחרנו להציג כאן מגיע אלינו דווקא מ-EA. ההצגה של Unravel תיזכר בעיני הצופים בתור אחד הרגעים הכי מרגשים של E3 2015, כאשר המפתח עלה על הבמה וכמעט בכה מרוב התרגשות. Unravel הוא משחק פלטפורמה שבו אנו מגלמים בובת צמר. כדי לעבור מכשולים אנחנו נצטרך לנצל חלק מהצמר שלנו, אבל כמה זה יותר מדי?

Unravel עדיין לא קיבל פלטפורמות או תאריך יציאה.

Doom

כשמדברים על גרפיקה מרשימה, אלימות מוגזמת לגמרי והרבה נוסטלגיה - אי אפשר שלא להזכיר את Doom. הזכיון שהמציא את ז'אנר ה-FPS חוזר במשחק חדש וסוף סוף קיבלנו הצצה ראשונה למשחקיות. נחמד לדעת שהסדרה לא איבדה את הכיוון, והמשחקיות נראית מאוד אולד-סקולית ביחס לכותרי יריות מודרניים. אחת התוספות המרכזיות לקרב היא שנוכל לבצע "הוצאות להורג" לאויבים שחטפו מספיק נזק, כך שבמקום לבזבז יותר תחמושת נוכל "לרכך" את האויבים הקשוחים ואז להסתער ולחסל אותם מטווח קרוב.

Doom יושק ב-2016 עבור ה-PC, Xbox One ו-PS4.

Dishonored 2

גם Dishonored 2 זה אחד מהמשחקים האלה שכנראה לא יעניינו את מי שלא שיחק במקורי... אבל אם כן שיחקתם במקורי, זו כנראה אחת ההכרזות היותר מרגשות עבורכם ב-E3 2015. משחק האקשן\התגנבות המשובח מ-2012 חוזר בכותר חדש, והפעם נוכל לשחק בתור שני מתנקשים שונים: קורבו מהמשחק הקודם, ואמילי (הילדה שהצלנו במשחק הקודם) שגדלה למתנקשת עם סגנון שונה לגמרי.

Dishonored 2 יושק במועד לא ידוע עבור ה-PC, Xbox One ו-PS4.

Ghost Recon Wildlands

בשנים האחרונות, חברת Ubisoft דאגה לסיים את מסיבות העיתונאים שלה ב-E3 עם טריילר אחד מפתיע שמשאיר את כולם עם לסת פעורה. ובכן, יובי עשתה זאת גם הפעם עם כותר חדש בסדרת Ghost Recon. הפעם אנו נשחק בעולם פתוח ונצא לצוד את ראשי הקרטל ברחבי כל העולם. כמו במשחקים הקודמים, את המשימות שלנו אנו נבצע בתור חוליה של חיילי עלית עם כל הטקטיקה והטכנולוגיה שמגיעות עם התפקיד.

Ghost Recon Wildlands יושק במועד לא ידוע עבור ה-PC, Xbox One ו-PS4.

Gears 4

אנחנו חייבים להודות שטריילר ההכרזה וההצצה הראשונה למשחקיות עדיין לא הצליחו לקנות אותנו, בייחוד אחרי שראינו את Doom, אבל אין ספק שזו ה-הכרזה שהמעריצים חיכו לה מאז השקת ה-Xbox One. המשחק החדש יביא את היקום של Gears לדור הבא, ואם אתם שואלים אותנו - כל זה היה צריך לקרות עוד ב-2013. על הדרך הוכרז גם על Gears of War Ultimate Edition, שיביא את המשחק המקורי בגרסה מחודשת ל-Xbox One ו-Windows 10, ויושק בהמשך השנה.

Gears 4 יושק בסתיו 2016 בלעדית ל-Xbox One.

איזה משחקים פספסנו? מהו המשחק הכי מצופה שלכם מתוך E3 2015? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:51 18.06.2015 | תומר תומר (אורח)

    Star Fox
    יצא במקור לסופר נינטנדו, לפני שיצא משחק ההמשך שלו לנינטנדו 64.

  2. 2

    19:44 19.06.2015 | שחר שחר (אורח)

    סאות'פארק, היטמן יותר מראויים להיכנס לרשימה כאן..

  3. 3

       | פורסם ע"י