הרשמה

השקה מתוקה-מרירה ל-Batman: Arkham Knight

המבקרים מתלהבים, המשתמשים ב-Steam קצת פחות

אחד המשחקים המצופים של השנה סוף סוף הגיע אלינו והתקבל בצורה מעורבת. המבקרים אמנם משבחים, אבל שחקני ה-PC סובלים מבעיות שוברות-משחק

כמה חיכינו לרגע הזה! לרגע שבו נוכל להיכנס לנעליו של באטמן בפעם האחרונה בסדרת Batman: Arkham, וליהנות מהמשחק המתקדם, המושקע והאיכותי בטרילוגיה המשובחת של Rocksteady. לקראת השקת המשחק התפרסמו הביקורות מרחבי האינטרנט ששיבחו את המשחק החדש בסדרה, אבל זה לא אומר שרוכשי המשחק נהנו מההשקה באותה הצורה. למעשה, כרגע המשחק סובל מרוב של ביקורות שליליות ב-Steam.

כנראה שגם הציונים הכי אוהדים בעולם לא יכולים להציל משחק מגרסת PC גרועה ולא יציבה, כמו זו שמאות אלפי הרוכשים ב-Steam קיבלו אתמול. על המחשב, מי שעשה Pre-load למשחק והוריד אותו טרם ההשקה - צפוי להיתקל בשורה של תקלות כולל בעיות בטעינת המשחקים, קבצים חסרים ועוד. ברגע שעושים Verify Game Cache כדי להוריד את הקבצים החסרים, תצטרכו לחכות שעות ארוכות בזמן שהמשחק משלים את כל קבציו או חלקים גדולים מהם.

בעיה נוספת וחמורה יותר היא בביצועי המשחק על המחשב - בתור התחלה, נראה כי המשחק נעול על 30 פריימים לשניה בלי שום סיבה הגיונית לכך. את הבעיה הזו תוכלו לתקן בעצמכם - חפשו את הקובץ BMSystemSettings.ini בתיקיית המשחק, פתחו אותו בכתבן, חפשו את הערך maxfps ושנו את הספרה המצויינת מ-30 ל-60.

בנוסף, בעת דאיה או נסיעה בבאטמוביל, המשחק סובל מנפילות פריימים חדות שיכולות לתקוע או לרסק את המשחק - גם על כרטיסי מסך מתקדמים כמו ה-GTX 980 ואפילו ה-Titan X. גם מי שלא סובל מנפילות קיצוניות או התרסקות של המשחק, עדיין צריך להתמודד עם ירידות פריימים ורמת ביצועים לא מספקת.

זוהי לא הפעם הראשונה השנה ששחקני PC זועמים על השקה של WB - מוקדם יותר השנה, המשחק Mortal Kombat X הגיע למחשב עם כמעט אותן בעיות.

מה החוויות שלכם מ-Batman: Arkham Knight עד כה? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:56 24.06.2015 | thepoosh thepoosh (אורח)

    שחרור הנעילה של ה-fps גרם להמון בעיות חדשות ולזלילה של משאבי מחשב

  2. 2

       | פורסם ע"י