הרשמה

שחקני הפלייסטיישן יהנו מחודש בלעדיות לתכני Black Ops 3

יום עצוב לשחקני Xbox

אחרי שנים שבהן שחקני Xbox נהנו מתקופת בלעדיות לתכנים של משחקי Call of Duty, מעכשיו היתרון עובר לשחקני פלייסטיישן

אחת ההפתעות הגדולות ביותר שראינו במהלך מסיבת העיתונאים של Sony ב-E3 2015 היא שינוי הכיוון הדרמטי של סדרת Call of Duty מ-Xbox לפלייסטיישן. אם שיחקתם באחד מכותרי CoD בעשור האחרון, בטח שמתם לב ששחקני ה-Xbox זוכים ליהנות מכל תכני ה-DLC, כולל נשקים ומפות, חודש שלם לפני הפלטפורמות האחרות - כך אושר על ידי סוני לאתר Kotaku. ובכן, נראה שהסכם הבלעדיות של Activision עם Xbox הגיע לסופו במשחק Call of Duty: Advanced Warfare, ואיכשהו סוני הצליחה לחדש אותו עבור קונסולות הפלייסטיישן ממש מתחת לאף של מיקרוסופט.

החל מהמשחק Black Ops 3 שיגיע אלינו לקראת סוף השנה, כל תכני ה-DLC יושקו קודם על קונסולות הפלייסטיישן ויגיעו רק אחרי חודש ל-Xbox ולמחשב. וזה לא הכל - לפי ההכרזה של סוני, קונסולת הפלייסטיישן תהפוך ל"בית החדש של Call of Duty". מה זה אומר על תחרויות ה-eSport ובראשן אליפות העולם ב-Call of Duty? עד היום Xbox דאגה להריץ את האירועים הללו, האם סוני תמשיך איפה שמיקרוסופט סיימה או שמא היא תעדיף לנטוש את הטורנירים המקצועיים של CoD?

Call Of Duty: Black Ops 3 יושק ב-6 בנובמבר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי, ובמועד מאוחר יותר לקונסולות ה-Xbox 360 וה-PS3.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י