הרשמה

E3 2015: סיכום מסיבת העיתונאים של Sony

The Last Guardian, רימייק ל-Final Fantasy VII, דינוזאורים רובוטיים ועוד!

גם השנה סוני לא איכזבה והציגה את Uncharted 4, דינוזאורים רובוטיים ושני משחקים שחיכינו להם במשך שנים

את הערב העמוס שפותח את E3 סיימנו בעצם בשעות הבוקר, אבל מי צריך שעות שינה כשיש כל כך הרבה הכרזות חמות ומשחקים שציפינו להם שנים? סוני אמנם לא הצליחה להשוות להכרזה הענקית של מיקרוסופט בנוגע לתאימות לאחור למשחקי הדור הקודם, אבל היא כן הביאה איתה שתי הכרזות גדולות שחיכינו לשמוע עוד מהעשור הקודם, וזכיונות חדשים המסמנים את הדור הבא האמיתי של הגיימינג. המצגת של סוני הלכה חלק ובאופן מפתיע הצליחה להתעסק בנושא ה"בידור" יותר ממיקרוסופט עם הכרזה על שירות צפיה בתשלום בשם PlayStation Vue (השירות לא רלוונטי למשתמשים בישראל). אם משווים בין הכרזות המשחקים, סוני לוקחת את מיקרוסופט בסיבוב אך מיקרוסופט עדיין מובילה בהכרזות הקשורות לפיצ'רים וחומרה. אז אילו הכרזות חתמו את הערב?

The Last Guardian

אתם מאמינים שזה קרה? המשחק שנמצא בפיתוח משנת 2007 סוף סוף נתן לנו הצצה אל המשחקיות, ואפילו קיבל תאריך יציאה, כללי ככל שיהיה - The Last Guardian יושק בלעדית ל-PS4 במהלך 2016. אחרי שהתאוששנו מההלם הראשוני, התחלנו להבחין בעובדה שהדגמת המשחקיות נראית... לא משהו. המצלמה והתנועה של הדמויות נראית מסורבלת, אז בואו נקווה שהכל ייראה וירגיש כמו שצריך כשהמשחק יושק בשנה הבאה.

Horizon Zero Dawn

אנחנו עדיין לא מוכנים להכריז עליו בתור המשחק האהוב עלינו ב-E3 השנה, אבל המקום שלו כמעט מובטח! המפתחת Guerilla שהביאה לנו את סדרת Killzone הציגה זכיון חדש לגמרי שתואם לגמרי לשמועה שפורסמה אצלנו עוד ב-2014: הכירו את Horizon Zero Dawn, משחק יריות מגוף שלישי שבו אנו משחקים ציידים בעולם המלא ב... חכו לזה... דינוזאורים רובוטיים! המשחק נראה מרהיב ביופיו ומאוד קשה להאמין שהוא באמת רץ על PS4 - סלחו לנו על הסקפטיות. המשחק לא קיבל תאריך יציאה ויהיה בלעדי ל-PS4.

Hitman

חברת Square עלתה לבמה והציגה את Hitman החדש. ראינו טריילר סינמטי ללא משחקיות או פרטים ספציפיים, אך כן נאמר שזהו המשחק "השאפתני ביותר" בסדרה. המשחק יהיה ריבוט לסדרה וייקרא פשוט Hitman. המשחק יקבל 6 משימות בלעדיות על ה-PS4, וכן בטא בלעדית.

World of Final Fantasy

רגע... זאת לא ההכרזה שחיכינו לה! המשחק, שהוצג בצורה כמעט קומית בתור "הדור הבא של Final Fantasy" יהיה שילוב בין הדמויות השונות מכל משחקי הסדרה, רק בגרסה מכווצת וחמודה. המשחק יפנה לגילאים צעירים יותר וכנראה יהיה רלוונטי יותר לשוק היפני, במטרה "לתפוס" את הקהל הצעיר היותר ולחשוף אותו לסדרה הפופולרית.

Final Fantasy VII Remake

קשה לתאר איזה צמרמורות עברו בגוף של מעריצי Final Fantasy מכל העולם כשהם ראו את הטריילר הזה. Final Fantasy VII, שהושק במקור ב-1997, נחשב עד היום לאחד המשחקים הטובים בהיסטוריה, והכותר החשוב ביותר בסדרה הותיקה. הבטיחו את זה ל-PS2 ב-1999, הבטיחו את זה ל-PS3 ב-2006, והנה אנחנו ב-2015 וסוף סוף הבשורה הגיעה: גרסת מחודשת ל-FF VII. ויש עוד חדשות טובות! המשחק יושק "קודם" על ה-PS4, וכנראה יושק מאוחר יותר על ה-Xbox One. תחזיקו אצבעות לגרסת PC.

Street Fighter V

טריילר חדש למשחק המכות המצופה חשף כמה דמויות חדשות ובטא בלעדית לשחקני ה-PS4 שתתחיל ב-23 ליולי השנה. המשחק יושק במהלך 2016 על ה-PS4 וה-PC.

No Man's Sky

המשחק הזה ממשיך להדהים אותנו בכל פעם מחדש. בהדגמה הפעם, יוצר המשחק בחר כוכב רנדומלי לחלוטין מתוך היקום העצום בגודלו של No Man's Sky. אחרי כל ההרפתקאות, הסקפטים נותרו עם שאלה אחת: האם כל כוכב שנבקר בו באמת ירגיש שונה מהשאר, או שהחוויה תתחיל לחזור על עצמה מהר מדי? המשחק צפוי להגיע אלינו בהמשך השנה לפלטפורמות הדור הנוכחי עם תקופת בלעדיות על ה-PS4.

RIGS

בתחילת 2016 צפויה להגיע ההשקה למשקפי מציאות המדומה של סוני - Morpheus. סוני הכריזה כי נוכל לשחק ביחד עם חברים באותו חדר, והציגה את המשחק המושלם לנצל איתו את הפיצ'ר הזה: RIGS, המשלב בין לוחמת רובוטים לפוטבול.

Dreams

אחד המפתחים של Little Big Planet עלה לבמה והכריז על משחק יצירה חדש בשם Dreams. המשחק יאפשר לנו "לצייר" דמויות בעזרת שלט ה-PS4, ולהפיח בהן חיים בצורה קלה ואינטואיטיבית. המשחק ייתן לנו ליצור אנימציות מאיזה סוג שאנחנו רוצים ולחלוק אותן עם העולם.

Firewatch

היה קל מדי להתעלם מכותר האינדי הזה, שעוסק בשומר יערות שכל הקשר שלו לעולם החיצון זו האישה שעוזרת לו ממגדל הבקרה דרך מכשיר הקשר. בשבילנו, המשחק הזה נראה כמו הדור הבא של משחקי ההרפתקאות. המשחק יושק קודם על ה-PS4.

Destiny - The Taken King

בהתאם לשמועות שרצו בחודש האחרון, משחק הרשת הפופולרי של Bungie יקבל בהמשך השנה הרחבה חדשה שתוסיף כמויות גדולות של תוכן. בין היתר נוכל ליהנות מ-3 תת-דמויות חדשות, נשקים חדשים ומשימות Raid חדשות, בנוסף לתוכן בלעדי על ה-PS4. ההרחבה תושק ב-15 לספטמבר השנה.

Batman Arkham Knight

שבוע בודד לפני השקת המשחק, ראינו טריילר והדגמת משחקיות למשימות ה-Nightmare בהן נשחק בתור קורבנות תמימים של ה"דחליל". משימות אלה יהיו זמינות בלעדית על ה-PS4.

Assassin's Creed Syndicate

טריילר סינמטי למשחק הציג את איבי - אחת משתי הדמויות שנוכל לשחק. בניגוד לאחיה ג'יימס, איבי מתמחה בהיטמעות בשטח ומהלכים שקטים. הוכרז גם כי המשחק יקבל שתי משימות בלעדיות ל-PS4.

Black Ops 3

באופן מפתיע, סוני הצליחה לגנוב את Call of Duty מבלי שמיקרוסופט שמה לב, והוכרז רשמית כי מעכשיו הפלייסטיישן תהיה הקונסולה המועדפת לזכיון היריות הפופולרי. המשחק יקבל בטא בלעדית ל-PS4 בהמשך השנה, ויושק ב-6 לנובמבר השנה.

Star Wars Battlefront

אחרי שהדהים את כולם במסיבת העיתונאים של EA, משחק היריות המצופה של השנה קיבל סרטון משחקיות קצר - הפעם באיזור מדברי במקום בשדה קרב חבוט ומושלג. המשחק יושק עבור ה-Xbox One, PS4 ו-PC ב-17 לנובמבר השנה.

Uncharted 4

היו כמה משחקים שניסו לגנוב את תשומת הלב, אבל כולנו יודעים מי הכוכב האמיתי של הערב! משחק ההרפתקאות של Naughty Dog נתן לנו הצצה למשחקיות וחשף גרפיקה מרהיבה, גם בתנועה מהירה עם המון דמויות ופרטים מסביב. המשחק יושק בלעדית ל-PS4 ב-2016.

וזה כל מה שהיה לסוני להראות לנו ב-E3 השנה. מה דעתכם על ההכרזות החדשות? מי לדעתכם נתנה מופע יותר טוב - סוני או מיקרוסופט?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י