הרשמה

מכירת Batman: Arkham Knight ל-PC הופסקה עד הודעה חדשה

באטמן לך הביתה, הביצועים שלך גרועים

אחרי שבוע מאכזב ומתסכל לרוכשי Batman: Arkham Knight ל-PC, המפיצה החליטה לעצור את המכירות ולהסיר את המשחק מהמדפים עד שהבעיות ייפתרו

אחרי שזכה בלב המבקרים, המשחק Batman: Arkham Knight הושק השבוע עם שורה של בעיות על ה-PC. משחק האקשן המצופה עובד נהדר על הקונסולות, אך הפורט למחשב הושק במצב כל כך גרוע שהמפתחת הראשית Rocksteady היתה חייבת להגיב. בהתחלה היא הגדילה את דרישות המינימום למשחק, אחר כך היא פירסמה "הגדרות מומלצות" שהציעו גם לבעלי כרטיסים חזקים במיוחד לרדת להגדרות בינוניות ולכבות את כל הפיצ'רים הגרפיים של Nvidia Gameworks, ולבסוף היא נאלצה להשתמש בפתרון הסופי: הסרת המשחק מחנויות המשחקים הדיגיטליות כמו Steam ו-GOG.

בהודעה רשמית שפורסמה בפורום המשחק, נכתב: "אנו רוצים להתנצל למי מכם שסובל מבעיות ביצועים עם Batman: Arkham Knight ל-PC. אנו לוקחים את הבעיות הללו מאוד ברצינות ולכן החלטנו להשעות מכירות עתידיות של גרסת ה-PC בזמן שאנו מטפלים בבעיות כדי לספק את הסטנדרטים שלנו."

Batman: Arkham Knight סבל ועדיין סובל מבעיות בטעינת המשחקים, קבצים חסרים ועוד. בעיה נוספת וחמורה יותר היא בביצועי המשחק על המחשב, עם נפילות פריימים וביצועים נמוכים מהרגיל בכל הרמות של כרטיסי המסך.

החברה שהיתה אחראית על הפורט למחשב היא Iron Galaxy. כעת נראה ש-Rocksteady תצטרך להעביר אליה משאבים כדי שכל הבעיות ייפתרו בהקדם האפשרי, וברגע שזה יקרה - המשחק צפוי לחזור לחנויות כרגיל. כרגע עדיין לא דובר על פיצוי לרוכשי המשחק על ה-PC, אבל יש לנו הרגשה שגם זה יגיע.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:32 25.06.2015 | עזרא עזרא (אורח)

    החברה שאחראית לפורט זאת לא iron galaxy?

  2. 2

    12:33 25.06.2015 | DrizziTx DrizziTx

    איזה זוועה, וזה למה לשחק על קונסולות זה עדיף בימינו , יותר נוח, תמיכה "טבעית" וחפה מבעיות כאלה, חיסרון רק בצד הגרפי.

  3. 3

    01:11 26.06.2015 | ArchPsion ArchPsion

    "בזמן שאנו מטפלים בבעיות כדי לספק את הסטנדרטים שלנו" לא מעניין אותנו הסטנדרטים שלכם! תטפלו בבעיות כדי לספק את הסטנדרטים שלנו! הוכחתם שהסטנדרטים שלכם הם תת רמה!
    זה גובל בחוצפה.

    ו DrizziTx, זה בולשיט, אין דבר כזה "תמיכה טבעית", כמו שיש חברות גרועות שמפתחות לקונסולה ואז זורקות פין מאסיבי על שחקני ה PC, כך גם יש חברות שמתחילות בפיתוח ל PC וזורקות איברים כאלה ואחרים על הקונסולות. וכמובן שיש חברות שאני מצדיע להן שפעם אחת עושות עבודה טובה ומוציאות משחק תקין לכל פלטפורמה. (מישהו אמר GTA? אז רוקסטאר דחו את גרסת המחשב, לפחות קיבלנו משחק ולא ערימת צואה מהבילה)
    למעשה, אם כבר זו הוכחה חד משמעית לזה שהקונסולות האלה הן ביזיון והסרטן של עולם הגיימינג. במקום לייצר מחשבים קומפקטיים לסלון שיעבדו בדיוק כמו ה PC ולא יצטרכו התאמות מיוחדות כך שכל משחק ירוץ על כל קופסה לפי החומרה שלה, וכל משחק יפותח פעם אחת וזהו, אנחנו תקועים בעולם שבו חברת משחקים אחת צריכה להפתח מחדש את אותו המשחק 3 פעמים! מה זה הבזיון הזה? ואז מתפלאים שיש גרסה שעובדת טוב ויש גרסה זבל.

    שלא תבינו אותי לא נכון, זה שהקונסולות זה הקטליסט שהוביל לבעיה הזו לא אומר שאני מוריד אפילו טיפה אחריות מהחברה הזוועתית הזו, עם אפס האחריות והביקורת העצמית שלה.

  4. 4

    04:15 26.06.2015 | יוני יוני (אורח)

    High Voltage זו המפתחת הבעייתית שפישלה לפני חודשיים גם עם Mortal Kombat X ל PC שעדיין סובל מבעיות Framerate, דליפות זיכרון ואונליין בעייתי עד מאוד. הם אפילו שחררו טלאי לMKX שבועיים אחרי ההשקה, שהצליח לגרום לכל הנקודות והמטבעות שהשחקנים צברו עד אותה נקודה להימחק !

    יש עדויות ש Netherrealm ויתרו על High Voltage ושכרו לפני שבוע את שירותיה של חברה אחרת (QLOC) שתמשיך לפתח ולתקן עבורם את MKX למחשב.
    QLOC היתה זו שפיתחה את הפורט המוצלח של STREET FIGHTER IV למחשב.

  5. 5

    04:25 26.06.2015 | יוני יוני (אורח)

    החברה שאחראית לפורט מסתבר שהיא Iron Galaxy.
    שהיה להם רקורד מוצלח בפיתוח העונה השניה של Killer Instinct לXBOX ONE.
    מקווה שהם ישתפרו בפורט של Killer Instinct למחשב הבא עלינו לטובה.

  6. 6

    21:56 27.06.2015 | חבל חבל (אורח)

    אבל איזה כיף יש לי סוני 4

  7. 7

    01:37 05.07.2015 | joker and harliy joker and harliy (אורח)

    לי יש סוני 4 ובלי שום קבצים חסרים וכול הזבל הזה ... (אחללההה משחחחקקק) חבל שזה האחרון ...

  8. 8

       | פורסם ע"י