הרשמה

היוצרים של "רחוב ג'אמפ" עובדים על ספין-אוף של "מלחמת הכוכבים"

הסרט יעסוק בהאן סולו בצעירותו

חוץ מטרילוגיית הסרטים החדשה של "מלחמת הכוכבים", יש גם סרט ספין-אוף בדרך שיעסוק בהאן סולו בצעירותו

חדשות טובות למעריצי "מלחמת הכוכבים" ומעריצי האן סולו בפרט! הבמאים כריסטופר מילר ופיל לורד ("ג'אמפ סטריט", "סרט לגו"). הסרט יעסוק בגרסה הצעירה של האן סולו וייקח אותנו אל סיפור המקור של אחת הדמויות האהובות ביותר בסדרה. מתי ואיך סולו הפך לגנב ורמאי? מתי הוא פגש לראשונה את צ'ואי ולמה הם לא נפרדו מאז? איך הוא הצליח להשיג את חללית ה-Millenium Falcon? כל אלה ועוד (כנראה) ייענו בסרט החדש, שככל הנראה ייקח גישה קלילה והומוריסטית ביחס לסרטים האחרים בסדרה. כאמור, הסרט לא יהיה חלק מהטרילוגיה השלישית ביקום "מלחמת הכוכבים" וכלל לא יתרחש באותה תקופה. מבחינה כרונולוגית, הסרט יתקיים בתקופה של הפרקים 1-3.

כמו כל אחד שקיבל את הזכות לעשות סרט של "מלחמת הכוכבים", צמד הבמאים היה קצת בהלם מגודל המעמד: "זה הסרט הראשון שאנחנו עושים שנראה כמו רעיון טוב מלכתחילה. אנחנו מבטיחים לקחת סיכונים, לתת לקהל חוויה מרעננת ולהקדיש את עצמנו כעבדים נאמנים לדמויות האלה שכל כך חשובות לנו. זהו חלום שהתגשם עבורינו. ולא מהסוג שבו אתה קם מאוחר לעבודה ומגלה שכל הבגדים שלך עשויים מפודינג, אלא הסוג שבו אתה זוכה לעשות סרט עם כמה מהדמויות הכי טובות אי פעם, עם זכיון קולנועי שאהבת מאז שאתה יכול לזכור את עצמך".

תאמינו או לא אבל לסרט הזה כבר יש תאריך יציאה! סמנו ביומנים את ה-25 למאי 2018. מצד שני, עדיין אין את רשימת השחקנים כולל את סולו הצעיר, ושם הסרט עדיין לא נחשף.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י