הרשמה

הבמאי של "דדפול 3" צפוי לביים סרט של מלחמת הכוכבים

בדרך לגלקסיה רחוקה מאוד עוצרים בדדפול 3

האם ריאן ריינולדס יופיע גם שם?

כנראה רובכם המוחלט לא מכיר את השם שון לוי (Shawn Levy), אז תנו לנו לעשות לכם היכרות קצרה. מדובר בבמאי העתידי של Deadpool 3 והמפיק בפועל של סדרת Stranger Things בנטפליקס, ונכון להיום - הוא גם נבחר להיות הבמאי של סרט עתידי ביקום של מלחמת הכוכבים, כך נמסר בדיווח מאתר Deadline.

כמובן שיקח הרבה זמן עד שנראה תוצאה כלשהי בעקבות העובדה שאנחנו צפויים לקבל גם את "דדפול 3" וגם את העונה האחרונה של "דברים מוזרים" בשנים הקרובות, אבל בהתחשב במה שלוי הצליח להביא עם העונה הקודמת של הסדרה, לצד סרטים כמו "לשחרר את גאי" ו"פרוייקט אדם", רמות הציפייה שלנו כבר מתחילות לעלות קצת, ואנחנו עדיין לא יודעים שום דבר על הסרט.

חברת ההפקות Lucasfilm תחת דגלה של דיסני לא הציגה סרט חדש של מלחמת הכוכבים מאז יציאתו של "עלייתו של סקייווקר" שסימן את סופה של סגאת סקייוקר. יש הרבה סרטים שנמצאים בפיתוח בימים אלו, כמו הפרוייקט המסתורי של טאיקה וואיטיטי (Taika Waititi), אבל מעבר לזה - הפרטים מאוד דלילים. עיקר ההתמקדות של החברה בשנים האחרונות בכל מה שקשור למלחמת הכוכבים הגיעה לשירות הסטרימינג דיסני+, בין אם זה בסדרות לייב-אקשן כמו "הספר של בובה פט", "אנדור" או העונה השלישית של "המנדלוריאן" שצפויה לעלות בפברואר 2023 ובין אם זה במדיום המצוייר עם "סיפורי הג'דיי" הטרי או העונה השנייה והמצופה של The Bad Batch.

כך או כך, יש הרבה למה לצפות, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות ולראות מה העתיד יביא לנו. מה אתם חושבים על שון לוי כבמאי של סרט ביקום מלחמת הכוכבים? חושבים שריאן ריינולדס יופיע גם שם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י