הרשמה

סוני הציגו קטע מסרט על Gravity Rush, סדרת God of war עדיין בכתיבה

יותר מידי סרטים וסדרות על גיימינג הוכרזו, מעט מידי הפכו למציאות - ולא חשבנו שהפרוייקט הזה יהיה בצד השני של המשוואה

מה

לאחרונה התרחש בארצות הברית אירוע ה-CES, בו חברות טכנולוגיה עולות ומציגות חידושים בתעשייה. כחלק מההצגה של Sony היא בחרה להתעסק גם בשיתוף הפעולה בין חטיבת הגיימינג שלה ועולם הקולנוע - עם דוגמא לא שגרתית בעליל.

במקום להציג למשל את סדרת ה-Netflix המבוססת על Horizon: Zero Dawn או אולי המשך ל-Uncharted שזכה להצלחה מסויימת, הציגו סוני קטע בין חמש שניות מסרט על סדרת Gravity Rush, שהכותר האחרון בה יצא לפני שש וחצי שנים. הפרוייקט הוכרז ב2022 כחלק מהרבה הכרזות של עיבודים לסרטים של משחקים, כמו נגיד הסרט על סדרת Metal Gear שכבר עשור אמור "להכנס לצילומים בשנה הבאה". בהכרזה צויין שהסרט יבויים על ידי אנה מסטרו (Anna Mastro), שעבדה בעיקר על סדרות טלוויזיה של דיסני. מה שמעניין הוא שרוב הקריירה שלה עסקה בבימוי לייב-אקשן, ומקטע שראינו הסרט נראה דווקא אנימציה. לבסוף, כן קיבלנו עדכון לסדרת הלייב אקשן של God of war, ונמסר שהיא עדיין בכתיבה.

כזכור, בשנת 2014 סוני הכריזו על סרט אנימציה לסדרת Sly Cooper האגדית עם טריילר מושקע מאוד ותאריך יציאה של שנת 2016. עד היום, לא קיבלנו דחייה רשמית, ביטול הפרוייקט או עדכון כלשהו על מה קרה/יקרה איתו. למרות שנראה שהסרט על Gravity Rush באמת אמיתי - היינו מחכים לפני פתיחת השמפניות. מרוצים מהבחירה? חושבים שהסרט יצא? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י