הרשמה

ההפקה הישראלית הראשונה של נטפליקס מרגשת, ולא רק בגלל עספור או בית"ר ירושלים

נטפליקס יעלו באפריל עם ההפקה הישראלית המלאה הראשונה שלהם - והיא לא רק סיבה לגאווה לאומית

אני בכלל אוהד הפועל פתח תקווה

כאתר מדיה ישראלי, אין מרגש יותר מהזדמנות לכתוב על חבר'ה משלנו שהצליחו להגיע למקומות שמעניין להתעסק בהם. חנן סביון וגיא עמיר הם ללא ספק צמד מעניין כבר שנים, ולא רק מההברקה שלהם עם "עספור" שעד היום נחשבת אחת הסדרות הישראליות הטובות ביותר שיצאו ולא רק לטעמי. כעת הם כובשים פסגה שעוד לא נכבשה - ומוציאים ביחד עם Netflix סדרה מקורית לחלוטין וישראלית מכף רגל ועד ראש.

באש ובמים (Bros באנגלית) תשים את סביון ועמיר בנעליים של פיני וניסו, חברי ילדות, בעלים של בר שכונתי בירושלים ומעל הכל אוהדי בית"ר שרופים. לפי הטריילר הדרמה הקומית בת השמונה פרקים תעסוק בשרשרת אירועים שתכלול אקשן ובעיות מכלכליות ועד רפואיות - שבמרכזה משחק גומלין בין בית"ר לויסלה קרקוב במעמד אירופאי כזה או אחר (בהתחשב במצב הנוכחי של בית"ר - אפשר לחשוב שמדובר בסדרת פנטזיה). בתור חובב כדורגל בעצמי, יש כאן כמה שוטים מרגשים, שבחיים לא חשבתי שאראה תחת החותמת של נטפליקס.

כזכור, נטפליקס כבר הצליחה בעבר עם הפקות מקור מקומיות שלא מארצות הברית - כשבמקרים כמו "משחקי הדיונון" ו"בית הנייר" להגיד הצליחה יהיה הקטנה של ההישג. אנחנו עוד לא יודעים לאיזה סדר גודל הסדרה מכוונת, אבל אנחנו סקרנים מספיק כדי לבדוק את כל הפרקים שלה שיעלו לשירות ב-18 באפריל.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י