הרשמה

"אנג: כשף האוויר האחרון" הוא השם הרשמי של סרט האווטאר שבפיתוח, ליהוקים ראשונים הוכרזו

הסרט המצופה מתחיל לרקום עור וגידים עם שם רשמי וליהוקים ראשונים

החדשות הגיעו כחלק מאירוע ה-CinemaCon המתרחש בימים אלו

המותג של אווטאר נמצא במעין רנסנס של תוכן בזמן האחרון, עם היציאה הטרייה של האדפטצייה של נטפליקס ל"אווטאר: כשף האוויר האחרון" שדור שלנו מאוד אהב, משחק מכות שנמצא בפיתוח וצפוי לצאת בשנה הבאה והכרזה רשמית על לא פחות משלושה סרטי קולנוע שנמצאים בפיתוח שיעקבו אחר מספר דמויות מהסדרה המצויירת. במסגרת הפאנל של חברת Paramount באירוע ה-CinemaCon שמתרחש בימים אלו, הוכרז הטייטל הרשמי של הסרט, לצד הכרזה רשמית על קאסט השחקנים שיתנו את קולם לדמויות הראשיות.

בתור התחלה, הוכרז שהסרט יקרא באופן רשמי "אנג: כשף האוויר האחרון", ויגיע כצפוי ב-10 באוקטובר 2025. נראה שמדובר נכון לכרגע בכותרת זמנית, ויתכן שככל שנתקרב להשקה נראה שינוי בכותרת לשם אחר. את דמותו של אנג בסרט ידבב אריק נם (Eric Nam), בחירה מעט מוזרה מהסיבה הפשוטה שהוא...לא שחקן או מדבב. נם הוא זמר ואישיות טלוויזיונית שכל הופעותיו קשורות באופן ישיר לריאליטי ותוכניות טלוויזיה עם התמקדות בשירה ובידור, ובעצם מדובר בהופעת הבכורה שלו בעולם הקולנוע. יש לו נעליים עצומות להיכנס אליהן בתפקיד של אנג, שאמור להופיע בגרסה בוגרת יותר מזו שראינו בסדרה. נאחל לו בהצלחה! 

אל נם מצטרפים השחקנים דיון קואן (Dionne Quan) בתור טוף, ג'סיקה מטן (Jessica Matten) בתור קטארה ורומן זרגוזה (Roman Zaragoza) בתור סוקה. בנוסף, לקאסט יצטרף השחקן דנטה בסקו (Dante Basco) בתור זוקו - השחקן היחיד שחוזר מהקאסט של הסדרה המקורית לדבב את הדמות שלו! הפתעה נוספת בין הליהוקים היא איך לא - דייב בטיסטה (Dave Bautista), שפשוט נמצא בכל פרוייקט ששווה את הזמן שלכם בזמן האחרון, שצפוי לגלם את תפקיד הנבל בסרט. אין פרטים נוספים על הדמות שלו, אך מדובר בליהוק משובח שאנחנו מאוד מצפים לראות בפועל על המסך הגדול.

מה אתם חושבים על הידיעות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י