הרשמה

משחק מכות של אווטאר: כשף האוויר האחרון הוכרז, גישה מוקדמת תתחיל ב-2025

נראה שסוף סוף הסדרה מקבלת את היחס שמגיעה לה

מיין סוקי כבר מעכשיו

שנים שחיכיתי, ביחד עם עוד כמות עצומה של אנשים, שסדרת הילדות שלנו "אווטאר: כשף האוויר האחרון" (Avatar: The Last Air Bender) תקבל את היחס שמגיעה לה. עכשיו, עם סדרת נטפליקס מושקעת שיוצאת ממש השבוע וסרט אנימציה חדש בפיתוח, נראה שהגלגלי רכבת ההייפ סביב המותג סוף סוף מתחילים להתגלגל - ועם ההכרזה הזאת אפשר להגיד שהיא אפילו נוסעת.

באמצע הכרזה ארוכה בה הציגה המפיצה Maximum Games את המשחקים הבאים שלה (ואת שינוי השם מ-Modus Games) הכריזה המנכ"לית כי הם קיבלו את הזכויות ליצירת משחק מכות המבוסס על הסדרה הסופר פופולארית של ניקולודיאון. כל הפרטים שנחשפו הם שהמשחק יכנס ל-Early Access מתישהו בשנה הבאה, אך לאינטרנט כבר יש הימור מושכל על מי תפתח את המשחק ואיך הוא צפוי להראות. למפיצה יש כבר משחק מכות תחת השם שלה, בשם Them’s Fightin’ Herds ובו סוסי פוני נלחמים אחד בשני. המשחק בעל סטייל דומה לסדרה המצויירת, ולכן סביר להניח שהקבוצה Mane6 שעבדה על המשחק תעבוד גם על אווטאר.

אני מתרגש לעתיד של המותג. אחרי כמה משחקים ותוכן שלא מכבדים את היקום של הסדרה בכלל, נראה שהיא לגמרי בדרך ליחס ראוי וכניסה למיינסטרים גם מעבר לאהבה של המעריצים ברשתות החברתיות. מה אתם חושבים על ההחלטה? איזה דמויות אתם חייבים שיהיו במשחק? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י