הרשמה

ב-Xbox עומדים להמשיך ולהשקיע בחומרה, חדשות נוספות יגיעו בתקופת החגים

הענקית הירוקה מארה"ב ממש לא עומדת לוותר על חומרה - אם כבר להיפך.

"אנחנו רוצים לתת את הקפיצה הטכנולוגית ביותר שראיתם בדור חומרתי במה שיהיה מצוין לשחקנים וליוצרים כאחד"

בעוד חדשות מהפודקאסט של Xbox, החברה ממשיכה להרגיע את המעריצים לגבי העתיד של Xbox, הפעם בהקשרי החומרה. נתחיל מהחדשות היותר גדולות: בחברה כבר חושבים על הדור הבא. "...אנחנו גם מושקעים בדור הבא [של Xbox]. מה שאנחנו שמים עליו דגש [עם המכשירים האלה] הוא לתת את הקפיצה הטכנולוגית ביותר שראיתם בדור חומרתי במה שיהיה מצוין לשחקנים וליוצרים כאחד", אמרה שרה בונד, נשיאת Xbox, בפודקאסט.

אם אתם תוהים לגבי ה-"גם" בציטוט הקודם של בונד, הוא מתייחס לחדשות שיש לחברה בנוגע לענייני החומרה שלהם. "יש לנו כמה דברים מרגשים בענייני החומרה שאנחנו נציג בתקופת החגים הקרובה", אמרה בונד כשהנ"ל מתיישב בצורה כמעט מושלמת עם השמועות שצצו על הרצון של Xbox ליצור מכשיר נייד משלהם (בדומה ל-ASUS ROG Ally או ה-Lenovo Legion Go לדוגמא). זה גם יכול להתקשר לכל הנושא של xCloud ומשחק בענן שהחברה עומדת לפתח.

יש זמן עד תקופת החגים, אז בואו לא נדאג עד אז. בינתיים אתם יכולים ללכת לקרוא את הביקורת שלי על ההרחבה של האחסון ב-Xbox כאן בקישור.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:00 16.02.2024 | איתי איתי (אורח)

    גם סוני אמרו שה-PS5 הגיעה לתקופת מחצית החיים שלה.

    הרבה אנשים מאוכזבים מהדור הזה, אבל עד כמה שאני זוכר, המשחקים הכי טובים של ה-PS4 יצאו בעיקר ב-2017 ואילך. ב-2013 היו בעיקר רימייקים והמשחק הכי גדול שיצא היה ארקם נייט.

  2. 2

    03:50 18.02.2024 | חן חן (אורח)

    איתי: הדור הזה מאכזב (אותי) בעיקר כי אין תחושה "נקסט ג'נית" מבחינת המשחקים או החווית הנלוות.

    נינטנדו חולבת את הסוויץ' עד אחרון המזמינים, בתקווה לסחוט עוד מהמומנטום החיובי/ואו לשבור את התקרה של ה-PS2.

    סוני חושבת שהגיוני למכור עשרות מיליוני קונסולות בשנה מבלי לשדך להן משחקים מבית (גם השנה צפויה חוויה דומה). זאת ועוד בזמן שהיא כופה על האולפנים שלה לרקוח אינספור "COD-Killers" בתקווה שמשהו שם יפגע.

    מיקרוסופט, כנכתב מעלה, עם סרייה של מסרים מעורפלים, נציגי מכירות שמזמרים אסטרטגיות שיווק כמו חתן בר מצווה מחוצ'קן ופיל ספנסר בלתי נסבל אחד, שגורם לי להיזכר למה שלחו את דון מאטיק דאז ללשכת האבטלה בבעיטה.

    חָבֶּר למשוואה דור ביניים שפגע באיזושהי צורה בחוויה האותנטית שהייתה ברכישת קונסולה חדשה והצפיה בביצועים למישעי, האטה כללית במירוץ השבבים של עמק הסיליקון, קורונה שעיכבה להרבה חברות פרויקטים בשנה-שנתיים, וקיבלת את המצב כיום. זה לאו דווקא רע או נורא, אבל בהחלט היה יכול להיות מוצלח יותר.

    שמואל, תודה על הכתבה!

  3. 3

       | פורסם ע"י