הרשמה

צפו בטריילר המלא לסדרת הנטפליקס של אווטאר: כשף האוויר האחרון!

כשאנחנו חודש לקראת השקת הסדרה, נטפליקס משחררים את הטריילר המלא שלה - ואפשר כבר להגיד שאנחנו מתרגשים

בומי!?

אני לא צריך לציין כמה "אווטאר: כשף האוויר האחרון" (Avatar: The Last Airbender) היא חלק משמעותי מעולם התרבות בשביל המון אנשים ברחבי העולם. מכאן, נגזר באופן טבעי שעל הכתפיים של עיבוד הלייב אקשן של נטפליקס מונח המון לחץ, בייחוד אחרי הכשלון של עיבוד הלייב אקשן האחרון. אחרי הרבה זמן בתנור, הסדרה מוכנה ותגיע אלינו בחודש הבא - ולפי הטריילר הזה המצב נראה שונה לחלוטין מהסרט של 2010.

מעבר לכל הדמויות האייקוניות שכבר ראינו בטריילר הקודם, כאן כבר התקרבנו לדמויות הצד, ואפילו ראינו קטע קצר ראשון מחביב המעריצים המלך בומי. בנוסף, קיבלנו עוד תצוגה מרשימה של אפקטים עם דגש על אפה ומומו, שנראים נהדר. העונה הראשונה אמורה לעקוב אחרי כל הספר הראשון, ואם אני לא טועה גם ראינו חלק קצר מהקרב האחרון שבסוף העונה.

ברמה האישית, למרות שמדובר בתחילת השנה, אני חושב שאני יכול להגיד שהסדרה הזו היא הסדרה שאני הכי מצפה לה. אני כבר לא יכול לחכות לדעת האם גם הסדרה תעמוד ברף הגבוה שהטריילרים האלה הציבו וברף העוד יותר גבוה של הסדרה המקורית - ונראה לי שאיתי גם הרבה מהקוראים כאן. הסדרה תעלה בנטפליקס ביום חמישי ה-22 בפברואר. מה חשבתם על הטריילר? מרוצים ממה שראינו עד כה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י