הרשמה

תוצאות האמת: נתוני הצפייה של אווטאר: כשף האוויר האחרון נחשפו

חלף לו שבוע בלי שנשים לב, ונראה שנטפליקס תפסו עוד הצלחה בידיים

רק תלהקו את אזולה מחדש בבקשה, כן?

למרות שהיא רק הושקה לפני שבוע בדיוק, נדמה שכל העולם מדבר על אווטאר: כשף האוויר האחרון (Avatar: The Last Airbender), עיבוד הלייב אקשן לסדרת האנימציה האל מותית. כמיטב המסורת שירות הסטרימינג נטפליקס שיתף את נתוני הצפייה של הסדרה, וכמיטב המסורת אנחנו כאן כדי לספק לכם ניתוח לגבי הגעתה האפשרית של עונה שנייה.

נתחיל מהיבש - הסדרה גרפה 153.4 מיליון שעות צפייה מ-21.2 מיליון הצופים שלה, ובכך התמקמה במקום השני בהסטוריה של השירות לסדרות שפרסמו להן נתוני צפייה לארבעה ימים ומעל One piece שבקיץ האחרון גרפה בשירות 140 שעות בזמן דומה. החברה עברה למודל הנוכחי לעדכון הנתונים לא מזמן וגם אותו היא לא תמיד טורחת לעדכן - כך שזה לא הפקטור הכי טוב שיש. לצורך השוואה העונה האחרונה של "חופים של סודות" גרפה בזמן דומה 154 מיליון שעות צפייה, מה ששם את אווטאר למרות הכותרות החיוביות במקום מעט בעייתי.

כזכור, הסדרה סומנה על ידי נטפליקס ביחד עם One piece ו-3Body Problem שצפויה לצאת בחודש הבא כמחליפה עתידית לסדרת הדגל של השירות במקום "דברים מוזרים" - מה שממקם אותה כמתחרה לשמות גדולים יותר מחופים של סודות  מה שהופך את המצב שלה לקצת פחוץ נוצץ ביחס לתקציב. עם תקציב של 20 מיליון דולר לפרק, הסדרה עלתה לשירות מעל 160 מיליון דולר להפקה. "ונסדיי" לדוגמה עלתה לשירות עם תקציב של 30 מיליון דולר, וגרפה בשבוע הראשון שלה 1.24 מיליארד שעות צפייה, כמעט כפול 10 מהנתון הנוכחי של אווטאר. העונה הראשונה של "המכשף" 541 מיליון שעות והעונה הראשונה של "ברידג'טון" 625.5 מיליון ושתיהן בתקציבים דומים לאווטאר.

המסקנה היא שבראש ובראשונה המפיקים של נטפליקס טעו ובגדול. למרות ש-3Body Problem עוד לא יצא, אני בספק אם שמעתן עליה ולא נראה שהשירות מפיץ אותה בבטחון שהיא באמת תיהיה גדולה כמו שהם חשבו, בידיוק כמו הנתונים של One piece ועכשיו גם אווטאר. הטעות שלהם עם ונסדיי הובילה להוצאות של סכום לא ידוע, אך כנראה אסטרונומי, על הזכויות להמשך לעונה שנייה ואין ספק שהשירות יצטרך לקצץ בדברים מסביב - לשמחתכם או לצערכם, קשה לנו להאמין שאווטאר תיהיה חלק מהם. למרות שהנתונים שלה לא בשמיים, סביר להניח שנטפליקס יעדיפו להמשיך איתה לעונה שנייה בצל ההתרסקות של הצלחות אחרות שלהם כמו The Witcher שתחזור בעונה הבאה בלי הכוכב שלה

באתר אנחנו די חיבבנו את הסדרה ונשמח אם היא תחזור לעונות הבאות עם ליהוקים חדשים לדמויות מפתח - ובראשן אזולה. עד אז, הנה המלצה לסדרה קצרה שאסור לכם לפספס בנטפליקס וחמש סדרות שאנחנו בטוחים שיגיעו השנה לשירות וכנראה לא ידעתם.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:06 29.02.2024 | הכרובים שלי הכרובים שלי (אורח)

    אזולה כל כך לא ידעה לשחק, חשבתי נייט שאמלאן ליהק אותה

  2. 2

    12:38 29.02.2024 | לורד רייבנקלו לורד רייבנקלו (אורח)

    בוקס בעין לכל מי שפקפק בניקוד המושלם שדור קציר קציר הביא בביקרות- כל הכבוד לדור

  3. 3

    05:40 02.03.2024 | לא ולא לא ולא (אורח)

    פופולריות לא בהכרח מעידה על איכות.

    עצוב מאוד עם האדפטציה העלובה הזו תקבל עונה שנייה. אבל אין מה לעשות כנראה שלרוב האנשים יש סטנדרטים נמוכים מאוד.

  4. 4

       | פורסם ע"י