הרשמה

העונה השנייה של ונסדיי תעלה ב-Netflix, הנה כל הדרמה שמאחורי ההכרזה

ונסדיי הצליחה בקלות להתברג לראש הסדרות הכי נצפות בנטפליקס – אך המסע שלה לעונה השנייה לא היה כל כך קל

אבק דרכים אוויר פסגות ומה שביניהם

"ונסדיי" הצליחה בקלות להתברג לראש הסדרות הכי נצפות ב-Netflix – אך המסע שלה לעונה השנייה לא היה כל כך קל. קצת פחות מחודשיים אחרי עלייתה, חודשה בסוף השבוע האחרון Wednesday לעונה שנייה בשירות הסטרימינג נטפליקס. אמנם מדובר בזמן סטנדרטי להכרזה על חידוש סדרה לעונה חדשה – אך בהתחשב בהצלחת הענק שהסדרה קיבלה, לא היה ספק שמאחורי הקלעים משהו חריג מונע את ההכרזה על העונה השנייה. כעת, כשהעונה כבר בטוחה, אנחנו מבינים פחות או יותר מה גרם לה להתעכב.

כמו שכבר הוזכר כאן בכתבה הקודמת על הנושא, הסתובבה שמועה שהסדרה נמצאת בבעיית זכויות קשה מפני שהזיכיון שייך ל-MGM שבתחילת השנה עברו לבעלות אמזון. על פי הדיווח אמזון שקלו להעביר את הסדרה לשירות הסטרימינג שלהם (Amazon Prime), וכנראה שלמרות הכל לא מדובר בדיווח מצוץ מהאצבע. מי שסיפקה את המידע הזה היא העיתונאית גרייס ראנדולף (Grace Randolph) שעיצבנה לא מעט את ג'יימס גאן ביכולות שלה להשיג מידע אמין ולהדליפו. העיתונאית צייצה כבר בציוץ שנמחק שאכן יש כמה בעיות בנוגע לאישור של העונה השניה - אך מיד אחרי תיקנה את עצמה וכתבה שהסדרה חוזרת ותעלה בנטפליקס. אגב, כעשר דקות אחר כך כבר צייצה שההכרזה על החידוש תגיע בכל רגע, ואכן טיזר להודעה הועלה בחשבונות של נטפליקס זמן ספור אחר כך ואחריו טריילר ההכרזה שהגיע יום אחרי.

מעבר לאמזון, מי שאולי הכי אחראית לעיכוב בהכרזה היא נטפליקס בעצמה - שכלל לא חשבה שהסדרה מסוגלת להגיע לגבהים שהיא הגיעה אליהם. בראיון שסיפקו בחודש יולי השנה מפיקים בנטפליקס לאתר החדשות Reuters ציינו שלוש סדרות הטוענות לכתר של "דברים מוזרים". את מי הם  בחרו לציין? לא את "ונסדיי", אלא את סדרת הלייב אקשן ל-Avatar: The Last Airbender, סדרת הלייב אקשן של One Piece והעיבוד לספר הראשון בטרילוגיית הספרים היפנית "The Three-Body Problem" שצפוי לצאת בשיתוף עם מפיקי משחקי הכס הידועים לשמצה. אנחנו בטוחים שהתמונה הייתה שונה לגמרי במידה והיו מבינים את הפוטנציאל הטמון בסדרה לפני - ואנחנו ללא ספק בטוחים שהעונה הבאה תקבל עוד הרבה יותר תקציב.

עכשיו כשזה רשמי - מה הייתם רוצים לראות מהעונה השנייה של "ונסדיי"? אנחנו כבר חולמים על ליידי גאגא בתור המנהלת החדשה, אך רק הזמן יגיד...

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י