הרשמה

רשמי: The Witcher חודש לעונה רביעית, בלי הנרי קאביל

הנרי קאביל עוזב את ינפר וחוזר ללואיס ליין

עונה רביעית בפיתוח, עם שינויים מפתיעים

חדשות מפתיעות מגיעות מכיוון נטפליקס. ולא, אנחנו לא מדברים על שירותי המשחקים בענן. חברת נטפליקס הודיעה כי חתמה על עונה רביעית לסדרה וויצ'ר, אך בעונה זו ליאם המסוורת' (Liam Hemsworth) יחליף את הנרי קאביל (Henry Cavill) בתפקיד גרלט מריוויה.

העונה השלישית של הוויצ'ר צפויה לצאת בקיץ הזה ובה עדיין נזכה לראות את קאביל מדבר בקול נמוך על המסך עם הפאה הלבנה, אך זו תהיה העונה האחרונה שלו בסדרה, והעונה הרביעית תמשיך עם המסוורת' המוכר לנו מסדרת משחקי הרעב.

למי שעוקב אחרי הנעשה זה לא אמור להפתיע. רק לפני שבוע וחצי הודיעה חברת Warner Brothers שהם מחדשים את עולמות הקומיקס שלהם ובכך מחזירים דמויות מהעבר. אחת מהן היא סופרמן, ולחליפת הלטקס שלו ייכנס לא אחר מאשר הנרי קאביל שהתפרסם בתפקיד הזה של סופרמן.

בתגובה להודעה הודיע כך: "מסעי כגרלט מריוויה הסתיים, הוא היה רווי במפלצות והרפתקאות, אך עתה אניח את המדליון שלי ואת חרבותיי לעונה הרביעית. מר מסוורת' המדהים יחליף אותי בתפקיד הזאב הלבן, וכמו בכל ספר טוב אני אעביר את הלפיד ואראה את ליאם לוקח את התפקיד של האיש המרתק והמיוחד בעולם. ליאם ידיד, זוהי דמות כה נפלאה ועמוקה, תהנה לצלול אליה וראות מה תמצא."

המסוורת' ענה בתגובה: "בתור מעריץ גדול של וויצ'ר אני נלהב לקבל את ההזדמנות של לשחק את גרלט מריוויה. קאביל היה גרלט מעולה, ואני זוכה בכבוד שהוא מעביר לי את החרבות של הזאב הלבן בשביל הפרק הבא במסעותיו. הנרי, הייתי מעריץ שלך שנים, וקיבלתי השראה מהאהבה שהיתה לך לדמות הזו. יש לי אולי מגפיים גדולות למלא אך אני באמת מתרגש להכנס לעולמו של הוויצ'ר."

מה אתם חושבים על ההכרזה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:14 30.10.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    כבר שמעתי ממש באסה הנרי קאביל לדעתי מושלם בשביל גראלט

  2. 2

       | פורסם ע"י