הרשמה

רענון רציני: DC מחזירים את ג'יימס גאן, סופרמן והפלאש לעוד סרטים

הוא חוזר????

בוקר טוב

כבר הרבה זמן מרגיש שב-WB צריכים רענון רציני לגבי זיכיון הקומיקס הענק שלהם DC. דמויות הקומיקס האהובות ראו שנים דלות יחסית של תכנים מחוץ לדפי החוברות, במיוחד אל מול Marvel המתחרה שלהם בתחום, שלא מפסיקה להרחיב את היקום שלה, בין אם זה דרך סרטים או סדרות. למרות שהמעבר בבעלות על החברה ל-Discovery לא השפיע בנתיים יותר מידי על העתיד הקולנועי של החברה, לפחות לא כמו על העתיד (שכבר לא יהיה) בשירות הסטרימינג, במהלך הלילה קיבלנו את הרענון המיוחל.

נתחיל מהמרגש. ההנהגה החדשה של WB מביאה רצון עז להמשיך בתוכניתו של כוכב הקולנוע דווין "דה רוק" ג'ונסון (Dwayne Johnson), שבמסגרתה ייבנה יקום קולנועי משותף בין דמות הנבל בלאק אדם (Black Adam) אותה הוא מגלם לבין דמותו של סופרמן - אך לא סתם סופרמן. דה רוק, ואיתו גם WB, רוצים את האנרי קאביל (Henry Cavill) בחזרה לתפקיד, ולמעשה כבר התחילו במסע ומתן מולו לככב בחזרה כגיבור העל המוכר בעולם בסרט המשך לסרטו הראשון. עוד לא ברור האם נקבל אזכורים לשאר ליגת הצדק, אך הכוונה היא אכן להגשים חלום למיליוני מעריצים ולעשות את 2 Man of Steel.

מלבד קאביל, במאי הקולנוע הסופר פופולארי בקרב סרטי גיבורי על, ג'יימס גאן (James Gunn), חוזר לצד של DC לאחר סיום צילומי שומרי הגלקסיה 3 (3 Guardians of the Galaxy) ולא רק בשביל העונה השנייה של פיסמייקר (Peacemaker) הנהדרת. הבמאי כבר חתם על סרט נוסף או שניים ששום מידע עליהם עוד לא ידוע. ייתכן כי מדובר בהמשך ליצירת המופת שלו יחידת המתאבדים (The Suicide Squad) שכבשה את לב הקהל בשנה שעברה.

למרות שעדיין הסרטים עצמם לא בפיתוח, תסריט ל-2 The Flash כבר נכתב, והתסריט של 3 Wonder woman יוגש על ידי במאית הסרטים הקודמים פאטי ג'נקינס (Patty Jenkins) בקרוב. החדשות על וונדר וומן לא אמורות להפתיע אף אחד, אך הפלאש, עם כל הבעיות שכוכבי הסרט עזרא מילר (Ezra Miller) נמצאים בהם, מאוד מפתיע.

נראה ש DC סוף סוף קיבלו את קריאת ההשכמה שהיו זקוקים לה. הבחירה בגאן וסופרמן כעתיד של הסרטים היא ללא ספק צעד ענק קדימה אל עבר יציבות ותמיכת המעריצים. אנחנו לא יכולים לחכות לראות לאן היקום הזה ילך עכשיו. חושבים שקאביל יענה לקריאה ויחזור באמת? כתבו לנו בתגובות

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:01 18.10.2022 | יהודה מקבוצת ליגת הצדק יהודה מקבוצת ליגת הצדק (אורח)

    הגיע הזמן שיוצאו עוד סרטים של סופרמן ולא רק סדרות.. והלוואי שהנרי קאביל ייענה!!
    אנחנו קבוצה של מעריצים די סי מתים לראות עוד סרטים של הגיבורים שאנחנו אוהבים יוצאים!!!
    מתרגשים!!!!!

  2. 2

       | פורסם ע"י