הרשמה

חורף חם: Netflix מתכננת לכם נובמבר עמוס במיוחד

עתיד כל כך וורוד שגם הרולינג סטונס לא יצליחו לצבוע בשחור..

סדרות מוונסדיי ועד הטלטאביז, ההמשך של אנולה הולמס והכי חשוב - ג'ייסון מומואה עם קרניים

השנה האחרונה הייתה רכבת הרים מטלטלת עבור שירות הסטרימינג Netflix. השנה התחילה בחשש כבד לאובדן מנויים בפעם הראשונה שהתממש בתחילת יולי כשהודיעה החברה על אובדן 970,000 מנויים. מאז הספיקו בשירות להוציא תוכן איכותי בכמויות מרשימות ולהפוך את הירידה במנויים לעלייה משמעותית של כמעט 2.5 מיליון משתמשים ברבעון השלישי בשנה. העונה הרביעית של Stranger Things, ההתחלה הנהדרת של The Sandman שהמשיכה עם פרק בונוס נהדר לא פחות וכמובן Cobra Kai אכן הגיעו בקצב מרשים – אך הן מחווירות לעומת כמויות התוכן שמתכננים לנו בחודש נובמבר, שנתחיל?

בלוקבסטר - עונה ראשונה

כן כן, המהפך של נטפליקס על בלוקבסטר הושלם בצורה הכי הזויה שהוא יכל להיות מושלם בו - עם סדרת סיטקום מקורית על הסניף האחרון של חברת "Blockbuster" הפועל בעולם. לא רק שהטריילר שלה מוצלח, גם בחירת כוכבי הסדרה מוצלחת מאוד לדעתנו, וכוללת את רנדל פארק (Randall Park) ומליסה פומרו (Melissa Fumero).

רק שנזכור להחזיר את ה-DVD בזמן לפני שהסדרה תעלה בשירות ב-3 בנובמבר.

The Dragon Prince- עונה 4

סדרת האנימציה של נטפליקס חוזרת לעונה רביעית כשלוש שנים אחרי שהעונה השלישית נגמרה. הסיפור גם יקבל קפיצת זמן משמעותית ויתרחש שנתיים לאחר אירועי הפרק האחרון.

עולה לשירות ב-3 בנובמבר.

אנולה הולמס 2 - וואלה, התגעגענו

מילי בובי בראון (Millie Bobby Brown), שעוד לא שמענו על אדם שלא מת עליה, חוזרת לתפקיד האחות של שרלוק הולמס בעוד סרט בלשים. הפעם,הסרט שם במרכזו תעלומה של ילדה אשר נעלמה שכמובן תוביל לבעיות שיאלצו גם את שרלוק, אותו חוזר לגלם הנרי קאביל (Henry Cavill) האהוב בעצמו לשחק, להתערב.

הסרט יגיע לשירות ב-4 בנובמבר.

The Crown - עונה חמש

הסדרה המדוברת חוזרת לעונה חדשה, והפעם תעקוב אחרי שנות ה-90' המוקדמות. כמובן שבהתחשב בנסיבות האירועים האחרונים אין ספק שגם העונה הזאת עומדת לקבל הרבה מאוד חשיפה.

העונה תגיע ב-7 בנובמבר.

טלטביז - אומרים שלום

אם לכם החודש הזה הרגיש עמוס, חכו שהילדים שלכם יצטרכו להתמודד עם לא פחות מ-26 פרקים של החידוש הטלוויזיוני לסדרה האגדית ה "Teletubbies". אין לנו עוד מילים לגבי זה.

החלק הראשון של העונה יעלה ב-14 בנובמבר.

The Wonder 

הסדרה בכיכובו של סבסטיאן לליו (Sebastián Lelio) נשמעת מסקרנת במיוחד, ועוקבת אחרי אחות המשגיחה על ילדה שהפסיקה לאכול ואיכשהו עדיין חיה. הדרמה מקבלת חיזוק רציני גם בתפקיד הראשי עם פלורנס פיו (Florence Pugh). את תשומת הלב שלנו - הסרט כבר קיבל.

הסרט צפוי לעלות לשירות ב-16 בנובמבר.

1899

הסדרה הזאת מגיעה אלינו מיוצרי DARK, וזה כל מה שהיינו צריכים לדעת כדי שנשים עליה את העיניים. היא עוקבת אחרי ספינת מהגרים בה הנוכחים מוצאים את עצמם מנסים לפתור חידה.

העונה הראשונה מגיעה ב-17 בנובמבר.

סלמברלנד - אנדרדוג שעוד יכול להפתיע

אל תאשימו אותנו שאנחנו רוצים לראות כל דבר שג'ייסון מומואה (Jason Momoa) מככב בו, ובמיוחד אל תאשימו אותנו כשהוא מככב בו עם קרניים. השחקן האהוב עומד לשמש כדמות המדריך לילדה קטנה המגיעה לעולם משוגע במטרה לפגוש את אביה.

הסרט מגיע ב-18 בנובמבר.

וונסדיי - כל העיניים עליה

וונסדי (Wednesday) אמנם סוגרת חודש עמוס, אך לדעתנו היא תסגור אותו בגדול. הסדרה סיפקה לנו בינתיים את כל הסיבות להאמין שהיא עומדת להיות הדבר הגדול הבא של נטפליקס, מבחירת הבמאי הפופולרי טים ברטון (Tim Burton) ועד הליהוק המצויין של ג'נה אורטגה (Jenna Ortega) כוונסדיי אדאמס. בנוסף, הטריילר לסדרה נראה פשוט מעולה - וכל זה לצלילי הרולינג סטונס. כבר התאהבנו.

הסדרה מגיעה, איך לא, ביום רביעי ה-23 בנובמבר.

נטפליקס מנצלים את המומנטום שנצבר מאז העונה הרביעית של "דברים מוזרים" וממשיכים לשים את הרגל על הגז לאורך כל החודש הבא. כמובן שיגיע עוד תוכן בנוסף למה שציינו, כמו החצי הראשון של העונה הרביעית של מניפסט, אז גם הרשימה הארוכה הזאת לא מספיקה כדי לסכם את החודש העמוס שעומד לפנינו. למה אתם הכי מחכים? איזו עוד התאמת מוזיקה לטריילר ברמת Paint It, Black לוונסדיי אתם מכירים? כתבו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:38 28.10.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    אותי אישית מעניינים רק ונסדיי ו Dragon Prince

  2. 2

       | פורסם ע"י