הרשמה

"מופע שנות ה-90" חודשה לעונה שנייה וארוכה יותר אצל Netflix

אחת הקומדיות הראשונות של נטפליקס הממשיכות לעונה שניה

הפורמנים פותחים את דלת ביתם פעם נוספת

מופע שנות ה-90 (That '90s Show) עלתה בשירות הסטרימינג של Netflix לפני פחות מחודש לתגובות בעיקר חיוביות. אמנם נתוני צפייה רשמיים עוד לא קיבלנו - אך הכרזה על עונה שנייה כבר כאן, ואפילו עם מספר פרקים ארוך יותר מהמצופה.

על פי אתר חדשות הבידור Variety הסדרה חודשה מבלי מחשבה שנייה אצל נטפליקס, וההכנות על החזרה לוינסקונסין החלו מיד. העונה השניה אמנם עוד לא כתובה, אך לפי Forbes כבר הוחלט שהעונה תפוצל לשני חלקים בעלי 8 פרקים כל אחד - מה שהופך אותה לארוכה בשישה פרקים מהעונה הראשונה. אחת התלונות העיקריות של הצופים הייתה שהעונה הייתה קצרה מדי, ובכך לא נתנה לכל הדמויות את המקום הראוי שלהן להתפתח ולהתחבב עלינו, ונשמע שנטפליקס שמעה את התלונה ופעלה בהתאם.

נכון לכתיבת שורות אלו, וכנראה גם לעוד הרבה זמן - לא ידוע אם הכוכבים של הסדרה המקורית יחזרו פעם נוספת. כולנו כאן כדי להחזיק אצבעות שזה יקרה, כי למען האמת לדעתנו הנוסטלגיה היא מרכיב מנצח - ולגמרי החלק הטוב ביותר של העונה הראשונה של הסיטקום החדש של נטפליקס. אגב, מדובר בהצלחה מפתיעה, שכן כבר תקופה נטפליקס מתקשים להרים קומדיית מצבים שתמשיך לעונה נוספת, כמו לדוגמא Blockbuster שכבר בוטלה. יצא לכם לבדוק את החידוש? כתבו לנו בתגובות מה דעתכם עליו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י