הרשמה

סיכום ההכרזות של ג'יימס גאן לעתיד היקום הקולנועי של DC

סופרמן, באטמן, רובין, סופר-גירל, גרין לאנטרן - אבל לא כליגת הצדק

הם אמרו שפיסמייקר חוזר, אבל אנחנו לא רואים את ג'ון סינה

כשכל העיניים נשואות אליו, הציג אתמול בערב ג'יימס גאן (James Gunn) את התוכנית שלו ליקום הקולנועי החדש של DC כפי שהוכרז באוקטובר שעבר. למרות שתאריכים לא סופקו פרט לפרוייקטים של סופרמן ובאטמן, כן דובר רבות על הפרוייקטים עצמם - שנעים בין דמויות פופולאריות, לביזאריות לחלוטין ולחזרתם הבלתי נמנעת של קבוצת הדמויות האהובה שהכרנו בעונה הראשונה של Peacemaker. בואו נתחיל.

מבואות

מפני שהכוונה של גאן היא להתחיל מכמעט דף חלק, הוא התחיל דווקא באיך הוא מתכוון לסגור את הפרוייקטים שהוכרזו עד עכשיו. Shazam! Fury of the Gods שיוצא ממש בתחילת מרץ יוביל ישירות ל- The Flash שישמש ככפתור ההתחלה מחדש ל-DC. באמצע של כל הנושא יש את Blue Beetle שדי תקוע באמצע וכרגע לא קיבל שיוך לשום יקום, ואחריו יגיע Aquaman 2 שאיכשהו עומד להוביל ישירות לסרט הראשון ביקום החדש. לגבי השמועות לפיהן ג'ייסון מומואה (Jason Momoa) ישחק גם את אקוואה-מן וגם את צייד הראשים Lobo באותו הזמן ביקום החדש, אמר גאן ששום שחקן לא ישחק שני תפקידים, והבהיר שהדלת לשחקנים הישנים עדיין פתוחה - עם דגש על גל גדות (וונדר-וומן), עזרא מילר (הפלאש) מומואה וזאקרי ליווי (שאזאהם).

שלושת הגדולים

כן, למרות ההשערות, כל שלושת הדמויות הגדולות של DC - סופרמן, באטמן ו-וונדר-וומן יקבלו פרוייקטים ביקום. סרט הסופרמן של גאן, שכבר הוכרז כי יתמקד בסופרמן צעיר יותר, קיבל את השם Superman: Legacy ואת התאריך ה-11 ביולי 2025 שיסמן את תחילתו של השחר החדש על היקום הקולנועי של DC. הדמות היחידה אשר קיבלה שני סרטים בהכרזה היא באטמן, שאיתו המצב מעט מורכב. רוברט פטינסון (Robert Pattinson) ומאט ריבס (Matt Reeves) יזכו להמשיך את המסע שלהם בנפרד משאר היקום, והרבה יותר קרוב ממה ששיערו. באטמן: חלק 2 (The Batman: Part 2) יצא כבר ב-3 באוקטובר 2025, מה שיהפוך את השנה הזאת לשנה הראשונה מאז 2013 בה סרטים של באטמן וסופרמן יוצאים באותה השנה.

הסרט השני הוא מי שיהיה הבאטמן ביקום אותו בונה גאן, והוא יקרא The Brave and the Bold. הסרט יעקוב אחרי באטמן ורובין בגרסאתו של דמיין וויין, ויהווה כמעין סרט אב-בן בהשראת הריצה של גרנט מוריסון (Grant Morrison). צפו לבאטמן מגניב והרבה יותר קליל מהגרסאות של השנים האחרונות, ולעוד חברים מה-Bat Family למרות שכרגע גאן לא אישר מי אמור להופיע. מי שלמרות הכל כן קיבלה תוכן כלשהו היא וונדר-וומן, שאמנם לא תופיע בסדרה Paradise Lost, אך האי ממנו הגיע וככל הנראה גם אמא שלה כן. הסדרה צפויה לקחת השראה ממשחקי הכס ולהתמקד בתככים והמזימות שלא מפסיקות לקרות באי האמאזונות.

אנחנו מאוד רוצים לטעום את זה

בלי הפתעות, Peacemaker יחזור ביחד עם כל הדמויות האהובות מהעונה הראשונה של הסדרה לסדרת המשך שקיבלה את השם Waller. הסדרה תתחיל אחרי אירועי סוף העונה, בהם הדליפה הבת של וולר את מעשיה של אמה עם יחידת המתאבדים לעולם. הסדרה תצא לפני סרטו של סופרמן, ותשמש ביחד עם סדרה אחרת כאפרטיף של היקום הקולנועי החדש. הסדרה השניה שגם צפויה לצאת לפני הסרט היא Creature Commandos, סדרה מצויירת המבוססת על קבוצת קומיקס נידחת המורכבת ממפלצות אשר נסעה להלחם בנאצים במלחמת העולם השנייה. למרות שעוד לא ידוע אם זאת העלילה - הסדרה תכיל דמות שכבר ראינו בעבר והיא Weasel מיחידת המתאבדים של גאן.

הסדרה כבר נמצאת בפיתוח, וקבלו את זה - היא נכתבה כולה על ידי גאן. לא רק שאנחנו מתרגשים לראות מה יצא ממנה, אלא שגם השחקנים שידובבו את הדמויות בסדרה יחזרו לשחק את הדמויות שלהן בפרוייקטי לייב אקשן. עם מוניטין למפלצות בקבוצה, אולי נראה גם את ההופעה הראשונה לפני הסרט של....

Swamp Thing, סופר-גירל ועוד קבוצת גיבורים לא מוכרת נכנסים לקולנוע...

מתוך 5 הסרטים שהוכרזו, אחד מהם ממש תפס לי את העין. Supergirl: Woman of Tomorrow יעקוב אחר בת דודתו של סופרמן לפי ריצת הקומיקס האחרונה שלה באותו השם. אני ארחיב על זה כנראה בכתבה נפרדת, אך מדובר בריצה פשוט נהדרת - ובמתכון לסרט שיכבוש את לב המעריצים גם אם כרגע לא ברור אם יכלול את כלב העל Krypto שמשחק תפקיד משמעותי בפיתוח הדמות של קארה זור-אל. גאן תיאר את הפרוייקט כ"הרבה יותר הארדקור" ממה שאנחנו מכירים, ואז המשיך לפרוייקט הרבה יותר הארדקור ממנו. 

Swamp Thing עומד להיות סרט אימה שיתמקד בדמות האהובה של DC. למרות שהדגש כאן יהיה על ליצור משהו מיוחד, גאן הרגיע את המעריצים ואמר שבמהלך הסרט נראה את Swamp Thing באינטראקציה עם דמויות אחרות. נחזיק אצבעות לקונסטנטין וזאנטנה, למרות שגם למאוכזבים שהסרט לא יכיל אנסמבל של גיבורים, דאג גאן ל-The Authority. הסרט יצא ישר אחרי סופרמן, ויעקוב אחר קבוצת אנשים עם כוחות על ואג'נדות לא ברורות בכלל. גאן לא בחר לספר אילו דמויות יופיעו, אך כן ציין שמדובר בראשון מבין כמה פרוייקטים ביקום שיעקבו אחרי דמויות "אפורות" ולא לפי מבנה של טוב נגד רע. הסרט כרגע נכתב אך גאן לא חשף מי כותב אותו.

אל החלל ומעבר לו

Lanterns - בואו שניה ננשום לרווחה. עולמם המסקרן של הלאנטרנים סוף סוף יקבל את הסדרה עליה דובר כבר שנים, ולא סתם סדרה, HBO מתכוונים להפוך אותה לאירוע עם הרבה תקציב בדומה לעונה הראשונה של True Detective. הסדרה תעקוב אחרי האל ג'ורדן וג'ון סטיוארט בעלילת בלשים בין גלקטית שתשפיע רבות על הסיפור המשותף לכל הפרוייקטים אותו גאן מנסה לספר. לבסוף, ואולי הפרוייקט המרגש ביותר - Booster Gold. הסדרה תהיה קומדיה מוחלטת, ותציג את הדמות באופן הנשמע קרוב אפילו להומלאנדר. לפי התיאור, מייק קארטר הוא לוזר מהעתיד שלוקח טכנולוגיה בסיסית כדי לחזור אחורה בזמן ולהתחזות לגיבור על. רק חבל שלסדרות אי אפשר לעשות שאדו דרופ.

חמשת הסדרות וחמשת הסרטים כולם חלק מהתוכנית של גאן לבניית היקום של DC, שצפויה להמשיך ל-8 עד 10 השנים הבאות. גאן אפילו איחד את כל הפרוייקטים תחת קטגוריה של "הפרק הראשון" בתוכנית שלו, עם השם "Gods and Monsters". מה חשבתם על התוכנית? לאיזה פרוייקט אתם הכי מתרגשים? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:47 04.02.2023 | י י (אורח)

    מה שצבוע זה שמשארים את כל השחקנים חוץ מקאביל למה שלא יחליפו את כל השחקנים וזהו

  2. 2

       | פורסם ע"י