הרשמה

העיבוד של One Piece, ועוד 4 סדרות שכנראה כן יצאו לנטפליקס השנה

מה אפשר לצפות מנטפליקס בשנת 2023 בתחום הסדרות

האם אומת האש תחליט לתקוף ב-2023?

בתחילת החודש פרסמה נטפליקס Netflix את כל הסרטים שבכוונתה לשחרר לשירות בשנה הקרובה, עם תאריכי יציאה נדיבים במיוחד שנעים מהחודש הנוכחי ועד לסוף דצמבר. בתחום הסדרות, להגיד שהמצב שונה יהיה מובן מאליו. בדרך כלל שומרים בנטפליקס את הקלפים הגדולים שלהם בשרוול עד לשלב מאוחר יחסית בשנה - אך עם ההכרזה על כך שעיבוד הלייב-אקשן ל-One Piece יגיע השנה, התיאבון שלנו נפתח והחלטנו לסכם את חמשת הסדרות הגדולות ש, כנראה, יעלו השנה.

One piece - פותחת מפרשים

נתחיל מהמובן מאליו. כאמור, One Piece תתחיל להפליג השנה בנטפליקס, ואם תעקוב באדיקות אחרי סדרת האנימה הבלתי נגמרת, ככל הנראה הספינה הזאת בחיים לא תגיע לחוף מבטחים. אם זה לא מספיק מדאיג, מי שאחראית על העיבוד היא אותה חברת הפקות שעשתה את העיבוד השנוי במחלוקת שגם בוטל ל-Cowboy Bebop אחרי עונה אחת בלבד, כך שנקודת הפתיחה של הסדרה לא ממש טובה.

אולם, כל הסימנים האלה לא הזיזו לנטפליקס שסימנה את הסדרה כאחת משלושת הפרוייקטים שיוכלו להיות סדרת הדגל הבאה של השירות אחרי "דברים מוזרים". נחזיק אצבעות שהם יודעים על מה הם מדברים - כי עוד פרוייקט שסומן שם כנראה גם יוצא השנה ולו קהילת מעריצים קולנית במיוחד שיכולה להרים את השירות לגבהים מרשימים, והיא:

Avatar: The Last Airbender - אבל אני מאמינה..

למרות שהתאריך או השנה בהם אומת האש תתקוף ושני אחים משבט המים ימצאו כשף אוויר ושמו אנג עוד לא דוברו רשמית אף פעם - יש לנו את כל הסיבות להאמין שהשנה היא האכן השנה. סדרת הלייב-אקשן של אווטאר נמצאת בפיתוח אצל נטפליקס שנים, וסיימה את צילומיה כבר ביוני שעבר. אנחנו משערים שהאפקטים של הסדרה דורשים המון עבודה, אך ללא ספק ריאלי להגיד שמתישהו בין שנה לאחר סיום הצילומים לבין שנה וחצי הסדרה תעלה - מה שממקם אותנו עם תאריך יציאה בחצי השני של 2023. למי שעוד לא הספיק להסתכל ולהתמלא אמונה דווקא בעיבוד הזה, אנחנו ממליצים לעבור שוב על הקאסט המצויין שנבחר כאן, ולבטוח במפיקים של נטפליקס שכאמור סימנו את הסדרה כאחד מהפרוייקטים שיוכלו להיות סדרת הדגל הבאה של השירות. ההפקה של עונות 2 ו-3 אגב כבר החלה, ואף נשקל כעת לצלם את שתי העונות בצמוד.

Sex Education - איך אפשר שלא להתאהב?

באופן מצחיק, גם עם קאסט השחקנים האיכותי שלה, Sex Education אף פעם לא הצליחה להיחשב כאחת הסדרות המצליחות בשירות. ולמרות זאת - היא נמצאת בלב של לא מעט אנשים, וללא ספק גוררת הרבה מאוד יחס ברשתות החברתיות מה שנהיה קריטי יותר ויותר לחברות ההפקה של הוליווד. העונה השלישית של הסדרה נגמרה בסוף פתוח מסויים, ולכן כשבוע לאחר סיומה כבר הוכרזה העונה הרביעית. מגבלות הקורונה והעובדה ששניים מהכוכבים הגדולים של הסדרה מככבים בסרט "ברבי" החדש קצת דחו את הפקתה של העונה החדשה, אך הצילומים שלה כבר בעיצומם וצפויים להסתייים ממש בתחילת פברואר. עם סדרה שלא דורשת הרבה עבודה בחדר העריכה, אנחנו בטוחים שהיא תמצא את הדרך לשוב למסך שלנו מתישהו בקיץ הקרוב. פייר? התגעגענו.

Devil May Cry - ובכל זאת, אתר גיימינג

תקראו לה לא רלוונטית, תזלזלו בה כי היא מצויירת - Castlevania היא אחת הסדרות הכי טובות שיצאו בשירות הסטרימינג. לא רק אנחנו חושבים ככה - שכן סדרת בת לסדרה הוכרזה בשנה שעברה, וכבר ב-2018 הוכרז שנטפליקס עובדים עם יוצר הסדרה עדי שנקר (Adi Shankar) על עיבוד מצוייר ל-Devil May Cry שאמור איכשהו לחלוק יקום עם Castlevania. למרות שמאז מעט מאוד דובר על הסדרה, בנובמבר 2021 היא קיבלה סימן חיים ראשון בו עדי אישר שהעונה הראשונה כתובה ומכילה שמונה פרקים. עם הקצב בו Castlevania יצאה, מאוד קל לשער ש-Devil May Cry תצא ממש בזמן הקרוב ואולי אפילו תספיק לצאת באזור סוף אפריל - תחילת מאי שם העונות של Castlevania הקפידו לצאת. מיותר לציין כמה אנחנו מתרגשים, נכון?

Obliterated - בדרך לחתונה עוצרים בהפתעת השנה?

אנחנו כנראה יכולים לספור על יד אחת את כמות האנשים שיודעים על הסדרה הזאת, ואנחנו נצטרך את כל הידיים במדינת ישראל כדי לספור את כמות האנשים שידברו עליה במידה והיא תצא מעניינת כמו שהיא נשמעת. הסדרה בת שמונת הפרקים היא פרי הפקתם של יוצר Hot Tub Time Machine ויוצרי אחת הסדרות הגדולות של השנים האחרונות - קוברה קאי. בסדרה, צוות מיוחד של לוחמים מובחרים מצבא ארצות הברית נבחר לנטרל פצצה המאיימת להשמיד את העיר לאס ואגס. הצוות מנטרל את הפצצה וחוגג כל הלילה כמו שאפשר לחגוג רק בואגס, רק כדי לגלות שהפצצה שהם ניטרלו הייתה מזוייפת ועליהם לעבוד קשה מאוד כדי להציל את היום. הסדרה כבר צולמה ביולי שעבר, ויש לנו את כל הסיבות להאמין שהיא אכן תצא השנה ואולי אפילו תגנוב אותה כאחת מההפתעות הגדולות של השנים האחרונות במידה והיא תעמוד ברמה שהגיעה אליה קוברה קאי.

בונוס: ומה עם ונסדיי, קוברה קאי ודברים מוזרים?

"דברים מוזרים" מתחילה צילומים במאי הקרוב, וצפויה לצאת לקראת סוף 2024. קוברה קאי חודשה רק עכשיו לעונה שישית ואחרונה - אך כמו שכבר ציינו היוצרים שלה פנויים להתחיל לעבוד עליה, ועם קצב יציאה מרשים בשנים האחרונות אין שום סיבה להאמין שהיא תצא אחרי 2024. "ונסדיי" אמנם חודשה רק עכשיו, אך מדובר באחת ההצלחות הגדולות ביותר של השירות אי פעם כך שקל מאוד לשער שהעונה השניה שלה תתחיל בהפקה כמה שיותר מהר ותסמן גם היא את שנת 2024 כשנת יציאה. וזה ממש לא מקרי. התוכן אותו סיפקה נטפליקס בשנה שעברה גרם לה למהפך בציפיות הפסימיות, ולסיים במקום בירידה בכמות המשתמשים - בעלייה אסטרונומית של כ-7.66 מיליון משתמשים ברבעון האחרון. ללא ספק ינסו בשירות לחקות את ההצלחה הזאת בעוד שנה, עם שלושת הסדרות שציינתי כסדרות הדגל שבתקווה שוב יובילו את השירות לשנה מוצלחת.

גם אם כרגע השנה של נטפליקס נראית ריקה, וגם אם כרגיל החודשים הראשונים לא מלאים בתוכן - יש לנו הרבה סיבות להתרגש למה שבדרך. למרות השינוי בשיתוף הסיסמאות הקרב ובא, יש סיכוי לא רע לשירות לחוות עוד שנה מוצלחת במידה וסדרות כמו Avatar: The Last Airbender ו-Sex Education יעמדו בציפיות של המעריצים ויצרו שיח חיובי ברשתות החברתיות, מה שתרם להצלחה המסחררת של "ונסדיי". למה אתם הכי מתרגשים בשנה הקרובה? האם זה בכלל לעונה הבאה של "חופים של סודות" העולה ב-23 לפברואר? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י